Dilemma, dilemma :/

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Vi skal i bryllup i Juni[:)]

Min kjære søster skal gifte seg[:D]

Nå fikk jeg nett nyss i at dette da blir uten unger, og jeg har jo vært så heldig at jeg har skaffet meg "bare" 4 stk av den sorten da[8D]

To av de er så gamle at de kan være hjemme alene.
Men de to andre er da nesten 4 år, og en på 6mnd.

Vesla på snart 4 kan jeg kansje plassere hos noen venner av oss, men han lille på 6 mnd er ikke aktuelt engang.
Siden dette er søstera mi, så sier det seg selv at min familie skal i dette bryllupet.

Jeg og systa har samma pappa, men ikke samme mamma.
Nå har mamma nevnt at ho kan være hjemme og passe mine unger, så kan jeg og sambo gå i bryllup.
Sambo mener han kan være hjemme, så kan jeg dra alene.

Jeg vil ha med meg både sambo og mamma jeg da, men hvordan i huleste heiteste skal jeg ordne den biffen[&o]

Kan og legge til at systo har ikkje vokst opp i samme hus som min mamma, før noen reagerer på den[8D]
Og ungene har ikke besteforeldre på sambos side[&o]

ikke så lett den der...

tror jeg hadde latt mamma vært hjemme og reist med sambo.. om jeg skjønte opplegget rett :)

ORIGINAL: hirly

ikke så lett den der...

tror jeg hadde latt mamma vært hjemme og reist med sambo.. om jeg skjønte opplegget rett :)

Nei den ble vrien denne.

Du skjønte nok opplegget, og er nok stor sjans for det, om det er det mamma virkelig vil da.
Har iallefall 1 mnd på oss og tenke.

Godt er det[:)]

Men altså.. en baby på seks mnd må da gå an å ta med?
Jeg har vært i flere barnefrie bryllup og andre tilstelninger, men det har vært babyer der hver gang.

Ta med samboer, mor og baby, og la mor og baby trekke seg tilbake på passende tidspunkt, hotellutgifter dekkes av deg? Hvis dere skal bo på hotell, da.

ORIGINAL: FrøkenFryken

Hvor gamle er de andre barna dine?

13år, 9år, snart4år og baby vil på den tid være 6mnd[:)]

Og nei, han på 13år skal ikke sitte barnevakt[:)]

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Ta med samboer, mor og baby, og la mor og baby trekke seg tilbake på passende tidspunkt, hotellutgifter dekkes av deg? Hvis dere skal bo på hotell, da.

Nå er det heldigvis rett rundt hjørnet dette bryllupet skal være, så det er ikke et problem.

Ideen din var ganske super, skal høre om jeg får snike han lille med meg jeg[:D]

Har aldri helt skjønt dette med "barnefrie" bryllup jeg... Babyen hadde jeg iallefall tatt med meg, evt. gjort som Bouncy sier.

Det gjorde vi også da snuppelure var halvannet år gammel. Vi skulle i bryllup 30 mil unna her vi bor og jeg var alt annet enn klar for å la henne være borte fra meg en hel helg. Tok med mine foreldre og innlosjerte de på hotell. De satt på vårt rom til litt utpå kvelden, så gikk jeg selv tidlig fra bryllupet.

Spør søsteren din om det gjør noe at en 6 mnd baby er med på deler av selskapet og så kan kanskje moren din komme og hente ham etter en stund?

Hvis ikke så hadde mormor fått passeoppdrag hvis hun ville [:)]

babyen burde få være med da.. kan jo bare sove i vogna på gangen eller noe...

Barnefritt bryllup er jo en ting, at det skal være kun for voksne, men en baby på 6mnd syns ikke jeg at gjelder der fordi en baby er jo en helt annen ting enn små barn som løper rundt og styrer osv. Så jeg ville tenkt at det var greit å ha med babyen iallefall første del. Så kunne din mor dratt hjem med babyen utover kvelden f.eks.[:)]

så nå at dere ikke hadde samme mor, så måtte endre på dett her[8D][:D] Så mamman din er ikke mamman til søstra di, sånn og forstå? men du sier du vil ha med mannen og mamman din, da er det jo bare for henne og passe lillegull da så er mannen sammen med deg...[:D] Håper søsteren din skjønner at en unge på 6 mnd må få lov til å være sammen med mamman sin... Håper det ordner seg for dere... kjipt når man er i sånn dilemma[&:]

Du, da ordna seg heilt sikkert! Eg trur absolutt ikkje hu har nåke imot at yngstemann e me åsså at eventuelt svigermor tar an me heim te seg på kvelden, si hu tilbudte seg nå[:D] Han e jo kje så store fliso så an tar kje så møkje plass[:D] Trur nok svigrasøsto e forståelsesfulle på da atså!![:)]

ORIGINAL: Lillesnille

babyen burde få være med da.. kan jo bare sove i vogna på gangen eller noe...

jeg skjønner barnefri bryllup så jeg hadde kun tatt med babyen til middag og dessert så hadde noen passet han på kvelden og når jeg var i kirken.

når jeg var i kirken kunne noen f.eks gått tur med babyen i vognen[:)]

på festen syns jeg det sier seg selv at babyen ikke bør være der for da blir jo det gjerne litt drikking, høy musikk o.l.

Signerer de fleste over her - babyer har stort sett adgang selv i barnefri bryllup (de hadde i hvert fall det i vårt!) og har du noen som er villige til å ta en tidlig kveld sammen med babyen mens du fester litt er jo det helt genialt! [:)]

Kos deg på bryllup! [:)]

Regner med at hun vil ha deg der jeg da, så om alternativet er at du tar med deg babyen, så er det helt sikkert greit [:)]

Vi hadde barnefritt bryllup, men babyer fikk selvsagt være med. Merket nesten ike noe til dem, selv om det var flere babier der. Snakk med søsteren din, så ordner det seg nok [:)]

ORIGINAL: *mylittleangel*

Barnefritt bryllup er jo en ting, at det skal være kun for voksne, men en baby på 6mnd syns ikke jeg at gjelder der fordi en baby er jo en helt annen ting enn små barn som løper rundt og styrer osv. Så jeg ville tenkt at det var greit å ha med babyen iallefall første del. Så kunne din mor dratt hjem med babyen utover kvelden f.eks.[:)]

Enig! Høyr med brudo du, går sikkert heeilt fint med baby :)

Back
Topp