tingeling1990
Glad i forumet
Jeg kommer opprinnelig fra en liten øy hvor man må ta ferge for å komme ut til... det tar ca 45 min å kjøre fra fergekaia til sykehuset (pluss ca 1 time ferge, men den slutter å gå kl 22 på kvelden).. der er alltid ambulansebåt tilgjengelig.. samboer har gitt meg streng beskjed om at i år feirer vi jul med hans foreldre på fastlandet, da han er livredd jeg skal føde der ute.. det er min første jul borte fra familien.. har forsont meg med dette, men jeg ønsker veldig å dra ut til familien i romjulen.. klarer ikke å gå hele julen uten å se de
hadde avtalt med foreldrene mine at vi kom 3. Juledag og ble i 2 dager.. dette er plutselig helt uaktuelt for samboeren, han mener det ikke er forsvarlig.. jeg blir litt oppgitt fordi jeg er jo vant til denne livsstilen og har ikke noe i mot å ta verken helikopter eller ambulansebåt om det skulle være krise.. har klart å overtalt at vi blir 1 natt, så lenge det ikke er meldt storm (vestlandsjul)..har termin 13. Januar (mamma har født alle 3 barna 3 uker før tiden).. overreagerer han? Eller er jeg for avslappet mtp tidlig fødsel der ute?
Kanskje samboeren din blir litt roligere hvis fagfolk sier det er Ok.