Dildo med på sydentur...

Riviera

Flørter med forumet
Har noen hatt med seg det før?

Blir den synlig på skjermen dems hvis den er i kofferten?

Har en jeg vil ha med:laughing025:laughing025, men jeg er så redd de vil se den :P
Skal til Tyrkia.

Har hatt med flere ganger :-P ikke tenkt på at noen kan se det, har sikkert sett verre :-P

Det er da ikke noe å bry seg om!
Pakk den ned og kos deg:P

Ja, den kan de nok se, men sånn er det. :p tviler på at de tenker så voldsomt over hva alle de reisende har med seg, så lenge det ikke er ulovlig. De fleste sikkerhetskontroller er jo ganske travle...

Men i norge ser de ikke igjennom den sånn som i Tyrkia. Så det blir så fryktelig pinlig :rolleyes:
Og den er ikke liten eller... IMG

Selger de ikke dildoer i tyrkia også da, kunne jo kjøpt en der og kastet den før du skal hjem igjen ;) for de er sikkert ikke så dyre der som her.. god tur :D

Kjenner du noen som jobber der som kan se det? Hvis ikke ville jeg tatt den med meg å ikke tenkt så veldig mye over det :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Kos deg me den i turkiet du. Tror de klara å se den både hær og i turkiet.
Men de e væl ikkje førsta gangen de ser en varken her eller dær.

Haha. Ville ikke tatt den med i håndbagasjen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Du klarer vel en flytur uten å bruke den - ikke pakk den i håndbagasjen. :D

Legg den i kofferten og send den :P Så slipper du å ha den i håndbaggasjen!
Der kan du heller ha en liten lipstick dersom du føler for "flying solo mile high" :P

Legg den i kofferten og send den :p Så slipper du å ha den i håndbaggasjen!
Der kan du heller ha en liten lipstick dersom du føler for "flying solo mile high" :p

hahahaha... jeg blir ikke nøden på flyet :p

De sjekker kofferten før innsjekking i tyrkia :oops::p:p:p:p

Æhh! hater tanken på det :p til og med de som bare er gummi?

kan jeg gjemme den mellom noe for at den blir mindre synlig?o_O

ser konturene av de. Spes de med batterier:) Da jeg jobba der, såg vi sexleketøy hver dag. Ingen som brydde seg utenom de som var helt nye i jobben.

kan legge den mellom klær. Eller sjekke den inn om du er redd for å bli tatt ut til sjekk.

Eg har hatt med en liten vibrator flere ganger. Bryr meg faktisk ikke om de ser den. Har sikkert en selv hjemme de. Og bare misunnelig på at du skal til Tyrkia og kose deg..;-) ta den med med god samvittighet du. :-) jeg har alltid pakket den godt inn, men de ser nok den fordetom. Men den kan fort se ut som noe annet.

Min er ikke liten, og det er det verste.. skal se i skapet om, jeg finner en jeg hadde før. Litt mindre den :p

Ei som hadde med seg leketøyet sitt;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Husk å ta ut batteriet, har opplevd at en dame måtte ble ropt opp og måtte komme å komme å gå gjennom bagen sin fordi den vibrerte :) skal si gutta på bakken lo godt og dama var rimelig flau etterpå.

Back
Topp