Joffen Gift med forumet VIP 24 Nov 2011 #1 Har lagt mye våken om nettene, så jeg har skrevet et dikt om det vi opplever: ♥ Til lillebror ♥ Den 7.august tok jeg testen og fant ut at du var på vei Vi gledet oss til å bli fire men etter UL var vi trist og lei Mamma & pappa tok et tungt valg om å ikke la deg få leve Vi ville ikke maktet å se på din lille kropp kjempe og streve Ditt liv ville bestått av sykehus, operasjoner og mange smerter Men vit det lille venn du lever videre i våre hjerter Høyt ønsket, dypt savnet♥
Har lagt mye våken om nettene, så jeg har skrevet et dikt om det vi opplever: ♥ Til lillebror ♥ Den 7.august tok jeg testen og fant ut at du var på vei Vi gledet oss til å bli fire men etter UL var vi trist og lei Mamma & pappa tok et tungt valg om å ikke la deg få leve Vi ville ikke maktet å se på din lille kropp kjempe og streve Ditt liv ville bestått av sykehus, operasjoner og mange smerter Men vit det lille venn du lever videre i våre hjerter Høyt ønsket, dypt savnet♥
bakemamma Elsker forumet 24 Nov 2011 #3 Sterkt Sitter med klump i halsen, og tårer i øynene :-( Tenker på dere, og sender dere gode klemmer
M Mi ( nr 2 på vei) Glad i forumet 24 Nov 2011 #6 tårer i øyene her, huff.... tenker veldig på dere...
L Lucasnathaniel Betatt av forumet 24 Nov 2011 #7 Mine tanker går til dere :( utrolig flott dikt:) stor klem til dere alle :)
J Juice Glad i forumet Januarhula 2014 24 Nov 2011 #9 Så flott skrevet. Tårene triller :-( Klem til dere!
4xS Forumet er livet VIP 24 Nov 2011 #10 Lucasnathaniel skrev: Mine tanker går til dere :( utrolig flott dikt:) stor klem til dere alle :)