Dikt mange får fra barnehagebarn

~moonlight~

Elsker forumet
Jeg leste en gang et kjempefint dikt som ei venninne av meg fikk fra sønnen i barnehagen! Det var så nydelig! :)

Det var et eller annet om at hender setter merker. Huff dårlig forklart, men hvis noen vet hvilket dikt jeg mener og har det, kan dere skrive det? :)

I blant vil du bli oppgitt fordi liten jeg er, og lar mitt skitne håndtrykk få vises her og der. Men hver dag så vokser jeg, mine hender vokser med. Og med ledsagelse fra deg, vil du hjelpende hender se.
Her kommer mitt siste håndtrykk nå, det kommer for å si ; Selv om jeg vokser hver dag, vil jeg deg kjær forbli.

Dette?

det første som ble skrevet er så fint!!
har netttopp levert ut et sånt dikt til alle foreldrene i barnehagen jeg jobber i, med håndavtrykkene til barna deres, og de ble rørt hele gjengen! [:D]

ORIGINAL: Bdancer

Det hender du blir lei deg,
Fordi jeg er så liten,
Jeg setter merker alle steder
Og gjør deg ganske sliten

Men hver dag blir jeg større
Ja, en dag blir jeg stor,
Og alle mine avtrykk
Blir bare svake spor

Her er mitt lille avtrykk
Så du kan huske og forstå
hvor søte hender jeg hadde
den gang de var små

TUSEN TAKK!![:D] Dette jeg mente!! :)

ORIGINAL: Tonjemoren

det første som ble skrevet er så fint!!
har netttopp levert ut et sånt dikt til alle foreldrene i barnehagen jeg jobber i, med håndavtrykkene til barna deres, og de ble rørt hele gjengen! [:D]

Det er kjemperørende!!! :)

ORIGINAL: HanneHM

I blant vil du bli oppgitt fordi liten jeg er, og lar mitt skitne håndtrykk få vises her og der. Men hver dag så vokser jeg, mine hender vokser med. Og med ledsagelse fra deg, vil du hjelpende hender se.
Her kommer mitt siste håndtrykk nå, det kommer for å si ; Selv om jeg vokser hver dag, vil jeg deg kjær forbli.

Dette?

Dette var også veldig fint!![:)] 

Back
Topp