Dikkon med diabetes 1

Dia1

Betatt av forumet
Hei dikkon som har diabetes type 1,-korleis går det, har de vore på kontroll? Eg var hjå diabetesspesialist og GU på torsdag, og eg skulle nå starte på langtidsvirkande insulin. Eg må til spesialist kvar 3. Veke frå nå av, og enda oftare etter kvart, eg må og på ultralyd kvar månad, og oftare mot slutten. Korleis vert de fulgt opp? Eg hadde langtidsblodsukker på 4,9, og fekk beskjed om å ikkje vera så streng. Hadde innvendig ultralyd, og alt såg bra ut. Har de vore på tidleg ultralyd? Diabetesspesialisten ville fulltidssjukemelde meg nå, mn eg vi prøve å halde ut i 80% fram til sommaren. Er de i full jobb?

Har vært på kontroll her, er vel nesten samme opplegg med dia kontroll og UL her også:) Så bra langtid :D Jeg har vært til tul men var veldig tidlig:) Har forstått det slik at de pleier å sykemelde ganske tidlig, men sist gikk jeg lenge syns jeg og huske. Jobber enda 100, men en stor jobb med bs:))

Har vært på kontroll her, er vel nesten samme opplegg med dia kontroll og UL her også:) Så bra langtid :D Jeg har vært til tul men var veldig tidlig:) Har forstått det slik at de pleier å sykemelde ganske tidlig, men sist gikk jeg lenge syns jeg og huske. Jobber enda 100, men en stor jobb med bs:))
Bra at du og får god oppfølging. Eg fekk beskjed om at det var nye rettningslinjer, og at me med dia1, skal ligge under 5,5 fastande, og 7,1 etter mat. Har du og fått same beskjed?

Jeg har vært på TUL og skal til diabetesspesialist denne uken :) Har vært hos fastlegen å målt langtids i starten av svangerskapet. Neste UL er i uke 12. Jeg studerer fulltid, men heldigvis en del studiedager! Sist svangerskap ble jeg sykemeldt i uke 20. Ble altfor tøft å jobbe og holde blodsukkeret i sjakk. Ellers er det veldig tett opfølging utover svangerskapet !

Back
Topp