diiiiger!!!!! kontroll uke 35-36

lillemolla

Gift med forumet
 var på kontroll i dag.og skal si magen har vokst!!! har merka selv at det har vært store ting på gang de 2 siste ukene!! låg helt opp i det grønne feltet!! hjelpe meg!.har ligget på den røde streken hele tida så fikk meg et lite sjokk!!. har dessuten lagt på meg 2,5 kilo på 4 uker så jeg føler meg som en stranda hval....har lagt på meg 15 kilo til nå og enda er det 4 uker igjen! håper jeg ikke sprekker.

Du er ikke den eneste der, nei. Jeg har også gått opp 15 kg hittill og jeg har ligget litt over skjema hele tiden. [;)].
Legen sier at jeg er normalt stor, så jeg stoler på henne.
Kanskje vi får store, friske babyer?? [:D]

Jeg lå under den røde streken idag, men hadde allikevel lagt på meg 3 kg på 3 uker. Det er pyton!!!!

har gått ned en kilo jeg...skjønner ikke hvordan det er mulig!!*litt bekymra for det da..*
men så lenge den lille tar det den trenger av næring,gjør ikke det så mye..
så nå blir det å stappe i seg alt jeg kommer over..hehe[;)]

magen min måler helt på topp 40 men jeg legger ikke på meg,til sammen har jeg lagt på meg 10...men har mye fostervann....liker ikke det!for det er vansklig for hun og festet seg!GLEDER OSS SÅ TIL TEA LOUISE KOMMER!!!!!

Jeg har fått 13 kg ekstra jeg, og syns jeg godt kunne klart meg uten et par av de[;)] Magen min har ikke vokst såå mye siste tida, ikke på sf-mål, men i omkrets. Omkretsen er nå 109,5 cm..... Trur babyen ligger litt lengre ned nå, for på et par dager ble den 4 cm større. Hjelp sier jeg bare!!! Og enda blir magne større disse siste dagene....[8D]

Jeg har lagt på meg 12 kilo til nå, og den siste kg kom på en uke! Men alle kg ligger på magen , så er ganske fornøyd [:)] Har fått beskjed om at jeg får en stor guttebaby som har ligget over gjennomsnittet hele tiden. Blitt litt nervøs for om jeg skal få han ut på normal måte i det siste (håper det går bra)

13-14 kilo her også - håper det stagnerer nå. Det holder med 15........

12-13 kg har kommet på hos meg. Jeg synes det er greit jeg. Glad for at magen og babyen vokser. Har fått antydet at den kan være litt stor, men ingen som har slått noen alarm. Går nok bra =)
Rart å tenke på at babyn snart er ute! Jordmora mi sa så fint en av de første gangene jeg var der; Nesten alt er normalt! Du bør ikke måle deg så veldig med alle andre! Så lenge legene/ jordmora ser at alt er bra, er det faktisk normalt for deg. LYKKE TIL [:)]

Back
Topp