DIIIGERT stuevindu *PROBLEM*

**Moonlight**

Forumet er livet
Har et vindu i stua,det er vel 3,2 meter bredt eller no slik,uten midtdeler på det. Har da ei gardin på hver side,så blir veldig åpent i midten.Blomster/pynt er uaktuelt pga klåfingret snuppe.
Har nå brune trepersienner i vinduet for å hindre litt innsyn,men usikker på om jeg synes det er fint[8|]Hadde det vært finere med hvite?

Andre geniale tips for å få det mindre åpent?hadde vært fint med midtdeler så man kunne hatt garidn i midten og men....

Vii hadde brune trepersiennere i forrige huset der vi bodde.. Syns det var [:'(] Blir nok mye finere med hvite!

Og så lenge du ikke har tynne gjennomsiktige gardiner, så syns jeg ikke det gjør noe om du henger en i midten også? Da ser det jo ut som vinduene er delt opp..

Stakkars deg som har så stort vindu, vi har ett på 210 cm i stua og  jeg syns det er altfor stort! [:D]

Oi, skikkelig butikkvindu. hehe
Jeg hadde helt klart tatt litt tykkere type gardiner og tatt en i midten også.
Er det vinduer som går helt ned til gulvet?

Har samme problemet her.. bare at mitt er 217[8|]
Jeg har hengt en stor lysestake fra perfect home i vinduet jeg.. Ble litt stor, og har ikke malt den enda så har ikke bilde. men den fyller liksom vinduet litt[8D] Om ikke vinduene er helt ned til gulvet, så hadde jeg og tatt en gardin til i midten..[;)]

ORIGINAL: *Peonella*

Vii hadde brune trepersiennere i forrige huset der vi bodde.. Syns det var [:'(] Blir nok mye finere med hvite!

Og så lenge du ikke har tynne gjennomsiktige gardiner, så syns jeg ikke det gjør noe om du henger en i midten også? Da ser det jo ut som vinduene er delt opp..

Stakkars deg som har så stort vindu, vi har ett på 210 cm i stua og  jeg syns det er altfor stort! [:D]

Ja,går jo ann å ha en i midten også men ser ikke rart ut utenfra?

Stakkars deg, faktisk... [:D] - finnes vel verre ting enn å ha et digert vindu vel [:-]

Jeg ville ikke brukt en gardin midt på iallefall, det tror jeg ser veldig rart og rotete ut utvendig (som i at det ser ut som at du ikke har orket å ta på plass gardinen liksom..)..

Jeg ville nok hatt et par lamper (som passer vinduet- ikke for små) sånn med litt mellomrom + noen grønnplanter med litt størrelse på, i fine potter. Ikke altfor mye små-stæsj liksom, for synes det ser litt rotete ut i 'store omgivelser' liksom).
Ville heller jobbet med den klåfingrete snuppa di [:D] (har 2 snupper selv, og de har vært liiite interessert i annet enn lekene sine- fordi jeg aldri har tatt bort pynt osv pga dem mener nå jeg! Begynte tidlig å si nei, så interessen tok fort slutt [:D])

ORIGINAL: Marit_mor

Stakkars deg, faktisk... [:D] - finnes vel verre ting enn å ha et digert vindu vel [:-]

Jeg ville ikke brukt en gardin midt på iallefall, det tror jeg ser veldig rart og rotete ut utvendig (som i at det ser ut som at du ikke har orket å ta på plass gardinen liksom..)..

Jeg ville nok hatt et par lamper (som passer vinduet- ikke for små) sånn med litt mellomrom + noen grønnplanter med litt størrelse på, i fine potter. Ikke altfor mye små-stæsj liksom, for synes det ser litt rotete ut i 'store omgivelser' liksom).
Ville heller jobbet med den klåfingrete snuppa di [:D] (har 2 snupper selv, og de har vært liiite interessert i annet enn lekene sine- fordi jeg aldri har tatt bort pynt osv pga dem mener nå jeg! Begynte tidlig å si nei, så interessen tok fort slutt [:D])

forskjell på unger vettu[;)]
har en på 5 år også,og han har ALDRI rørt noe.
Men frøkna er en helt annen type.Hu er kun ute etter pøbelstreker.Har heller ikke ryddet bort alt her,men setter heller ikke frem mer enn jeg må[;)]

ORIGINAL: HeDa

ORIGINAL: *Peonella*

Ja,går jo ann å ha en i midten også men ser ikke rart ut utenfra?

Prøv da, å se hvordan det ser ut [;)] Kan ikke tenke meg at det ser så altfor ille ut..

Akkurat det problemet hadde vi i gamle huset!!
Men min lure mann kjøpte to hvite sprosser, så fikk jeg delt det opp, da så det ut som vinduet var i tre deler.
Ble fort mye enklere med gardiner og pynt da, så det er mitt tips[:)]

ORIGINAL: zarafina

Men min lure mann kjøpte to hvite sprosser, så fikk jeg delt det opp, da så det ut som vinduet var i tre deler.

har du noen bilder av det?
men hadde du bare gardinene hengende rett ned da?

ORIGINAL: zarafina

har du noen bilder av det?
men hadde du bare gardinene hengende rett ned da?

Nei, har ikke bilder var i gamle huset, jeg delte gardinene i to, så de ikke skulle bli så store om du skjønner.
Skal se om jeg finner bilde av lignende på nett

Her ser du et bilde av noe lignende det vi hadde, men jeg hadde en gardin i samme som dette over sprossen også. Altså fire gardiner totalt,
men kjøpe bare tre siden jeg delte den til sprossene i to så den ikke skulle bli så bred. Hadde foressten hvite persienner også, tre stykk.
Vi hadde ikke så tykke lister som dette da
Men du skjønner sikkert hva jeg mener[:)]

Jeg hadde hengt noe pynt e.l inni vinduet jeg da tror jeg.. [:)]

ORIGINAL: Marit_mor

forskjell på unger vettu[;)]
har en på 5 år også,og han har ALDRI rørt noe.
Men frøkna er en helt annen type.Hu er kun ute etter pøbelstreker.Har heller ikke ryddet bort alt her,men setter heller ikke frem mer enn jeg må[;)]

Det vet jeg (av erfaring fra barnehage) ja [:)]

Back
Topp