DIIIGERT stuevindu *PROBLEM*

**Moonlight**

Forumet er livet
Har et vindu i stua,det er vel 3,2 meter bredt eller no slik,uten midtdeler på det. Har da ei gardin på hver side,så blir veldig åpent i midten.Blomster/pynt er uaktuelt pga klåfingret snuppe.
Har nå brune trepersienner i vinduet for å hindre litt innsyn,men usikker på om jeg synes det er fint[8|]Hadde det vært finere med hvite?

Andre geniale tips for å få det mindre åpent?hadde vært fint med midtdeler så man kunne hatt garidn i midten og men....

Jeg er mest fan av vinduer uten gardiner jeg[:D]

Du kan jo ha en gardin der selv om du ikke har noen midtdeler...

Eller lameller er jo et alternativ?

Lameller slo meg også [:)]
Ellers kan du jo alltids bytte ut vinduet til ett mindre [8D]

Har også sånn vindu. Hadde jeg valgt, hadde jeg hatt hvite lameller eller persienner. Har lysholdere i forskjellig lengde, det stopper litt innsyn. Men veldig greit med lameller. Går fint ant og ha gardin i midten, men det ser litt rart ut [:)]

Mamma og di har også et kjempestort stuevindu, slik at alle som går forbi kan se rett inn, de har nå satt inn lameller, tror jeg, og det er så fint. Hvis det er det jeg tror det er, mer som persienner feil vei som går hele vinduet og så kan man lukke de helt eller åpne helt/delvis

aa lameller ville eg valgt daa!!

og har sitt noken fine lilla lameller :)

vi har to store vindu på stua, et på 360 cm og et på 240 cm. jeg har bare en gardin på hver side, synes det er finest slik! og så har vi slike utvendige persiennen som går ned av seg selv når sola kommer på.. så de vises ikke til vanlig! [;)]

huset vårt står høyt opp da, så ingen ser inn! [8D]
og så har vi en stor skyvedør i glass på en annen vegg, og der har vi lameller fordi den veggen peker mot en nabo.. det er også kjempefint, men ikke spesiellt åpent!

der vi bodde før hadde vi også et slikt stort vindu, og der hadde vi lameller. men der var utsikten rett i en bakgård, så ikke noe sørlig å se uansett! [8D]

Har lameller i vårt store stuevinde (3*2 meter). Har både grå, sorte og hvite lammeler som jeg bytter på. Akkurat nå har jeg grå ytterst og hvite innerst[:D]

Back
Topp