Digitaltest viste kun 2-3 uker

Ferny

Forelsket i forumet
Hei, fine damer ❤️

Jeg hadde en digitaltest til gode som jeg sparte til jeg hadde bikket uke 6. Er 6+0 i dag. Ble ivrig og tok testen på formiddagen (ikke morgenurin) og testen viste selvfølgelig bare 2-3 uker, som den gjorde for en ukes tid siden. Dum som jeg er! :nailbiting: Er litt bekymret, og føler jeg er den eneste som ikke er kvalm/uvel enda. Har murringer i livmor, ømme bryster og er trøtt. Tok også en vanlig strimmeltest der streken var tydelig mye sterkere enn kontrollstreken rett etterpå. Bør jeg være bekymret? Trenger litt støtte kjenner jeg. Har ikke tatt blodprøve enda, så aner ikke hva HCG-nivåene mine ligger på..

Hei, fine damer ❤️

Jeg hadde en digitaltest til gode som jeg sparte til jeg hadde bikket uke 6. Er 6+0 i dag. Ble ivrig og tok testen på formiddagen (ikke morgenurin) og testen viste selvfølgelig bare 2-3 uker, som den gjorde for en ukes tid siden. Dum som jeg er! :nailbiting: Er litt bekymret, og føler jeg er den eneste som ikke er kvalm/uvel enda. Har murringer i livmor, ømme bryster og er trøtt. Tok også en vanlig strimmeltest der streken var tydelig mye sterkere enn kontrollstreken rett etterpå. Bør jeg være bekymret? Trenger litt støtte kjenner jeg. Har ikke tatt blodprøve enda, så aner ikke hva HCG-nivåene mine ligger på..
Den kan nok bare være utvannet siden du ikke brukte morgenurin :happy:

Helt sikkert fordi du ikke brukte morgenurin, den er mye mindre konsentrert og derfor mindre hcg

Jeg er uenig i påstandene om morgenurin haha. Hver gang jeg har testet har den vært sterkere om ettermiddagen enn morgenen. Det er flere som har opplevd det. Når det er sagt vil jeg likevel nevne at hcg stiger veldig annerledes fra person til person :) min stiger kjempesakte i forhold til mange andre! Så trenger definitivt ikke bety noe spesielt :)

Sniker

prøv å legg det bak deg. De ukesindikatorene kan ikke brukes på den måten. Hvis du absolutt må sammenligne dem så må du se på styrken på strekene inni.
Hcg har ikke alene mye for seg etter fullgåtte 6 uker heller, da er UL bedre.

når på døgnet er ikke det vesentlige ift testing. Grunnen til at det mases om morgenurin er fordi det hos mange er da urinen har vært lengst i blæra og man har drukket lite.
Mange som har sterkere tester på kveldn

Jeg er 7+3 og har heller ikke noe særlig kvalme å snakke om enda. Pleier komme iløpet av denne uka da. Ikke har jeg murringer i livmor heller. Har bare litt ømme bryster og trøtthet.

Kvalme kom ikke før uke 8 hos meg:happy: ikke bekymre deg, alle svangerskap og kropper er forskjellige:happy:

Hei, fine damer ❤️

Tror de digitale viser kun det høyeste som da er 3+. Men jeg ville ikke ha bekymret meg- vent til å se på blodprøvene.

Jeg har faktisk ikke tatt blodprøver etter jeg ble gravid - det med hjelp fra en klinikk i Danmark. Er nå 11 uker på vei.

Hei, fine damer ❤️

De dumme digitaltestene. Jeg gjorde det samme forrige uke da jeg var 5+5. Etter å ha fått 3+ 5+3 ville jeg på gøy ta en ny og sjekke, siden jeg hadde en test igjen.... Den viste 2-3. Ble noen dager med stressa tilstand før jeg dro på TUL mandagen da jeg var 6+2. Og det gikk helt fint :Heartred fikk se hjerte og alt så bra ut! 6+6 i dag :happy090
Så de dumme digitaltestene....... Ikke stol helt på de:arghh:
Og jeg er heller ikke kvalm eller uvell! Ekstremt trøtt er vel egentlig det jeg er mest :hilarious::hilarious:
Det går nok helt fint :Heartred

De dumme digitaltestene. Jeg gjorde det samme forrige uke da jeg var 5+5. Etter å ha fått 3+ 5+3 ville jeg på gøy ta en ny og sjekke, siden jeg hadde en test igjen.... Den viste 2-3. Ble noen dager med stressa tilstand før jeg dro på TUL mandagen da jeg var 6+2. Og det gikk helt fint :Heartred fikk se hjerte og alt så bra ut! 6+6 i dag :happy090
Og jeg er heller ikke kvalm eller uvell! Ekstremt trøtt er vel egentlig det jeg er mest :hilarious::hilarious:

Dette :happy::Heartpink

Ja, jeg har også
Takk for svar! Denne beroliget meg veldig ❤️ Skal på TUL om 17 dager, i uke 8+4, så håper på gode nyheter der :shy:

Denne «feilen» gjorde jeg også, og da visste jeg at jeg hadde nok HCG pga blodprøver. Ble megastressa, men bestemte meg for å legge det fra meg og ikke ta den siste jeg har liggende.

Back
Topp