Digitalt 1-2 uker søndag,men negativ test idag

babymamma98

Flørter med forumet
Hei, jeg fikk 1-2 på digital test 03.11.2024. Første dag siste mens var 06.10.2024
Tok test idag med metode sin tester og det viste negativt.
Har ikke fått mensen enda.

Betyr det at jeg har kjemisk?

Når vil jeg da få mens igjen etter en kjemisk abort?

Hei, jeg fikk 1-2 på digital test 03.11.2024. Første dag siste mens var 06.10.2024
Tok test idag med metode sin tester og det viste negativt.
Har ikke fått mensen enda.

Betyr det at jeg har kjemisk?

Når vil jeg da få mens igjen etter en kjemisk abort?
De gangene jeg har hatt kjemisk har jeg fått mens 2-3 dager etter negativ test

Fikk bekrefta kjemisk. Venter på mens nå før neste prøving. Gjør litt vondt siden jeg fikk for mye håp:(

Kan det være noe feil med meg eller noe jeg har gjort som fører til kjemisk?

Fikk bekrefta kjemisk. Venter på mens nå før neste prøving. Gjør litt vondt siden jeg fikk for mye håp:(

Nei, det er nok noe som skjer med svært mange, men siden vi tester relativt tidlig og ofte i dag, oppdages det oftere. I gamle dager ville de fleste tenkt at mensen bare var litt sein. :Heartred Veldig kjipt uansett når man håper på å bli gravid.

Kjemisk graviditet er veldig mye bedre enn ingen graviditet!! Det betyr at det er veldig mye som fungerer fint i din kropp :)

Tusen takk for alle svar, det er beroende å ha noen som kan svare og snakke under slike tider. ❤️

Jeg testa negativ forrige torsdag og har enda ikke blødd. Too test på mandag og fikk veldig sterk negativt. Så kjemisk er det, men hvorfor kan jeg ikke bare blø nå så jeg kan prøve igjen asapmulig å gjøre noe for at man skal blø?

En kjemisk er vel den graviditeten de aller aller fleste opplever opp til flere ganger i løpet av livet . De fleste vet ikke at de ble gravide en gang annet enn litt forsinket mens . Det er bare at egget ikke får klora seg fast skikkelig i livmorveggen .

Jeg hadde to tre kjemisk etter to MA i fjor , men så satt den etter det . Masse lykke til :)

Back
Topp