Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Flere som har fått "2-3" så tidlig? De andre gangene jeg har vært gravid har jeg fått 1-2 på samme tid, føler alt har kommet tidligere denne gangen, både symptomer og tidlig positiv test og nå dette[/QUOTE
kanskje du enten hadde tidligere el enn antatt eller venter flerlinger
gratulerer !
TakkSatser på tidligere EL enn forventet, men er det flere enn én gjør ikke det så mye heller
![]()
Jeg fikk 3+ ved ikm, og alltid fått 2-3 etter ikm. Kanskje kroppen din produserer mer hcg denne gangen![]()
Det skjønner jeg godt. Dere får snakke om det og se hva dere kommer fram tilVi får satse på detMed en på snart 11måneder frister det ikke veldig mye med to til, haha!
Sniker fra april.
Jeg fikk det. Har bare en i magen, og menstermin stemmer med ultralydtermin. Tipper jeg bare produserte mye hcg i starten.![]()
Fikk 2-3 12DPO. Spennende dagratulerer
![]()
Det skjønner jeg godt. Dere får snakke om det og se hva dere kommer fram tildu får bestille deg en tidlig ul, så får du se om det er fler eller en
![]()
Haha ja samme herHer er det ingen private klinikker, så jeg får vente til den offentlige tidlig ul med å seMen er det flere tar vi i mot de med glede
og litt skrekk, hahaha!
Haha ja samme hermen tror det bare er en her altså, bare kroppen min som produserer mye hcg nå i starten sikkert
![]()