Digital viser "Gravid 2-3" tre dager før ikm, noen andre?

Furutre

Elsker forumet
Oktobergull 2022
♡ Babymais2026 ♡
Hei!

Flere som har fått "2-3" så tidlig? De andre gangene jeg har vært gravid har jeg fått 1-2 på samme tid, føler alt har kommet tidligere denne gangen, både symptomer og tidlig positiv test og nå dette :)

Hei!

Flere som har fått "2-3" så tidlig? De andre gangene jeg har vært gravid har jeg fått 1-2 på samme tid, føler alt har kommet tidligere denne gangen, både symptomer og tidlig positiv test og nå dette :)[/QUOTE

kanskje du enten hadde tidligere el enn antatt eller venter flerlinger :angelic:

gratulerer !

Takk :D Satser på tidligere EL enn forventet, men er det flere enn én gjør ikke det så mye heller :)

Jeg fikk 3+ ved ikm, og alltid fått 2-3 etter ikm. Kanskje kroppen din produserer mer hcg denne gangen :)

Jeg fikk 3+ ved ikm, og alltid fått 2-3 etter ikm. Kanskje kroppen din produserer mer hcg denne gangen :)

Vi får satse på det :) Med en på snart 11måneder frister det ikke veldig mye med to til, haha!

Vi får satse på det :) Med en på snart 11måneder frister det ikke veldig mye med to til, haha!
Det skjønner jeg godt. Dere får snakke om det og se hva dere kommer fram til :) du får bestille deg en tidlig ul, så får du se om det er fler eller en :p

Fikk 2-3 12DPO. Spennende da :cat::cat::cat: gratulerer :love7

Sniker fra april.
Jeg fikk det. Har bare en i magen, og menstermin stemmer med ultralydtermin. Tipper jeg bare produserte mye hcg i starten. :)

Sniker fra april.
Jeg fikk det. Har bare en i magen, og menstermin stemmer med ultralydtermin. Tipper jeg bare produserte mye hcg i starten. :)

Godt å høre :) Veldig fint å få så positive tester tidlig, satser på det er et godt tegn :)

Det skjønner jeg godt. Dere får snakke om det og se hva dere kommer fram til :) du får bestille deg en tidlig ul, så får du se om det er fler eller en :p

Her er det ingen private klinikker, så jeg får vente til den offentlige tidlig ul med å se :) Men er det flere tar vi i mot de med glede :) og litt skrekk, hahaha!

Her er det ingen private klinikker, så jeg får vente til den offentlige tidlig ul med å se :) Men er det flere tar vi i mot de med glede :) og litt skrekk, hahaha!
Haha ja samme her :p men tror det bare er en her altså, bare kroppen min som produserer mye hcg nå i starten sikkert :D

Back
Topp