Digital ukesindikator

Sille92

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Junibollene 2023
Julilykke 2023
Hei alle!
Er 3+6 i dag og fikk 1-2 uker på digital. Har to digitale til som jeg ønsker å bruke. Hvor mange dager mellom de digitale testene bør det gå? Vet at det er veldig individuelt og har hcg øker veldig forskjellig,så er ikke ut etter noe fasit,men bare deres erfaringer :D

Husker ikke helt når jeg tok mine selv, men hvis du ser i våre tester tråden så har jeg lagt ut alle mine digitale :)

Jeg fikk 3+ på 5+1, men aner ikke hva den hadde sagt tidligere:)

Fikk også 1-2 når jeg var rundt 3+6, idag 4+2/3 fikk jeg 2-3 ☺️ tenker å vente en ukes tid til før jeg tar den siste digitale, og da håper jeg på 3+

Jeg fikk 1-2 rundt 14DPO (prøvde ikke før det), 2-3 tror jeg at jeg fikk en uke etterpå, mens 3+ kom på 5+4.

Hei alle!
Er 3+6 i dag og fikk 1-2 uker på digital. Har to digitale til som jeg ønsker å bruke. Hvor mange dager mellom de digitale testene bør det gå? Vet at det er veldig individuelt og har hcg øker veldig forskjellig,så er ikke ut etter noe fasit,men bare deres erfaringer :D
Hei, jeg fikk 1-2 på digital test 03.11.2024. Første dag siste mens var 06.10.2024
Tok test idag med metode sin tester og det viste negativt.
Har ikke fått mensen enda.

Betyr det at jeg har kjemisk?

Jeg fikk 3+ på 5+1, men aner ikke hva den hadde sagt tidligere:)
Fikk også 1-2 når jeg var rundt 3+6, idag 4+2/3 fikk jeg 2-3 ☺️ tenker å vente en ukes tid til før jeg tar den siste digitale, og da håper jeg på 3+
Jeg fikk 1-2 rundt 14DPO (prøvde ikke før det), 2-3 tror jeg at jeg fikk en uke etterpå, mens 3+ kom på 5+4.
Tusen takk for svar :D

Back
Topp