Digital test

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Hvor lenge står en digital graviditetstest som positiv? 24 timer? Negative tester slukner ganske fort iaf men mener å huske at digital holder seg «på» en stund?

Clearblue Digital Early Detection - "Et «+» (gravid, positivt)-resultat vises på skjermen i opptil 6 måneder. Et «-» (ikke gravid, negativt)-resultat vises på skjermen i omtrent 24 timer."
Fikk positiv test 3+1, er 6+2 i dag og resultatet vises enda:happy:

Clearblue Digital Early Detection - "Et «+» (gravid, positivt)-resultat vises på skjermen i opptil 6 måneder. Et «-» (ikke gravid, negativt)-resultat vises på skjermen i omtrent 24 timer."
Fikk positiv test 3+1, er 6+2 i dag og resultatet vises enda:happy:

Mine digitale tester har blitt blanke ca et døgn etter positiv test, selv da jeg fikk 3+ (er gravid med barn nr.6 og er 13+3 i dag) :) Regner med at den blir blank igjen når urinen tørker:)

Mine digitale tester har blitt blanke ca et døgn etter positiv test, selv da jeg fikk 3+ (er gravid med barn nr.6 og er 13+3 i dag) :) Regner med at den blir blank igjen når urinen tørker:)
Men dette er ikke den digitale med ukeindikator, dette er Clearblue Digital Early Detection. Står på clearblue sine sider at den viser et positivt resultat i opp til 6 mnd, min viser forsatt positiv etter 3 uker:)

Ok, så da er det forskjell på early og på den med ukeindikator :-) Er den med uker jeg har, så da kan jeg fortsatt ta den om morgenen og vise mannen på kvelden - OM det skulle skje et mirakel en gang :-)

Takk for alle svar :Heartred

3 1/2 mnd siden jeg testet positivt med early digital og + er der ennå:joyful:

De med uker, går ut etter et døgn i alle fall. I alle fall de kjøpt i Norge :P

Kjøpte på eBay, UK, i 2016. De med uker holdt 1-2 uker. Den som slo ut pregnant/not pregnant holdt ca like lenge som svangerskapet. Sjekket den ved 34 uker ish, da var den lys i enda. Noen uker etter fødsel (38 uker), hadde den slokt :P
Men er nok heller unntaket enn regelen det. :P

Back
Topp