Hvor langt er man på vei før man får 3+ på digital? Har en test hjemme, men ønsker å vente til jeg forhåpentligvis får 3+
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4+4Når fikk dere 2-3?
Jeg turte ikke ta test nr. 2 før jeg var 5+0, fikk da 2-3Når fikk dere 2-3?
På morgen eller ettermiddag?
Formiddag Den andre urinen for dagen.På morgen eller ettermiddag?
Ok jeg fikk 1-2 på ettermiddag på det som kanskje er 4+5, men er litt usikker på termin .Formiddag Den andre urinen for dagen.
Takk for svar Jeg har fått positiv test etter IVF så er litt usikker på hvordan de regner uker. Jeg er enten 4+1 nå (om jeg regner fra egget er befruktet) eller 3+4 ut fra mens. Hadde håpet at den kunne slå ut nå på mandag da testdatoen fra klinikken er daJeg turte ikke ta test nr. 2 før jeg var 5+0, fikk da 2-3
IVF her også! Jeg regner ut fra befruktning (fordi det er jo umulig at befruktningen har skjedd senere ), men hos meg er det bare 1 dag forskjell på menstermin og befruktning hos klinikken så spiller ingen rolle for meg Ser veldig mange får 2-3 på digital fra 4+3, så selv hadde jeg planer om å ta en digital på testdato (4+5), men var så redd for at jeg skulle bli bekymret om den ikke viste 2-3 at jeg utsatte det til jeg var 5+0 Ventet også til jeg var 6+0 for å se om jeg fikk 3+Takk for svar Jeg har fått positiv test etter IVF så er litt usikker på hvordan de regner uker. Jeg er enten 4+1 nå (om jeg regner fra egget er befruktet) eller 3+4 ut fra mens. Hadde håpet at den kunne slå ut nå på mandag da testdatoen fra klinikken er da
Åh flere med IVF altså jeg satt inn et 5 dagers i fryseforsøk nå. Da regner jeg 5 dager tilbake fra innsett? hvor langt er du på vei nå? Vært på ultralyd?IVF her også! Jeg regner ut fra befruktning (fordi det er jo umulig at befruktningen har skjedd senere ), men hos meg er det bare 1 dag forskjell på menstermin og befruktning hos klinikken så spiller ingen rolle for meg Ser veldig mange får 2-3 på digital fra 4+3, så selv hadde jeg planer om å ta en digital på testdato (4+5), men var så redd for at jeg skulle bli bekymret om den ikke viste 2-3 at jeg utsatte det til jeg var 5+0 Ventet også til jeg var 6+0 for å se om jeg fikk 3+
Regner fra uttaks dagen, jeg satte også inn 5-dagers(fersk) Jeg har lest at de fleste klinikker regner deg som 2+0 på uttaks dagen, jeg fikk ingen informasjon om dette selv så vet ikkeÅh flere med IVF altså jeg satt inn et 5 dagers i fryseforsøk nå. Da regner jeg 5 dager tilbake fra innsett? hvor langt er du på vei nå? Vært på ultralyd?
Så fantastisk ❤❤ Skal høre med klinikken på mandag hvordan jeg skal regne meg fram. Håper bare alt ser fint ut når de måler hcg.Regner fra uttaks dagen, jeg satte også inn 5-dagers(fersk) Jeg har lest at de fleste klinikker regner deg som 2+0 på uttaks dagen, jeg fikk ingen informasjon om dette selv så vet ikke
Er 8+6 idag, og var på TUL når jeg var 7+3. Fikk både se og høre hjerte slå
Det var en ubeskrivelig følelse etter så mange år med prøving, og heldig var vi med full klaff på første IVF forsøk! Ønsker deg lykke til, krysser fingrene for at det går bra med dere!Så fantastisk ❤❤ Skal høre med klinikken på mandag hvordan jeg skal regne meg fram. Håper bare alt ser fint ut når de måler hcg.
Tusen takk og lykke til selv ❤❤Det var en ubeskrivelig følelse etter så mange år med prøving, og heldig var vi med full klaff på første IVF forsøk! Ønsker deg lykke til, krysser fingrene for at det går bra med dere!