Digital m ukes indikator

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Tok en nå for første gang. Den viste 2-3. Burde jo vist 3+ etter mine beregninger. Men så skjedde akkurat d sist når Eg var nesten 7 uker på vei, men alt var likevel normalt. :-S har ikke sovet i natt. D eneste logiske er jo at egget slapp noen dager senere. Og da kan Eg jo forstå de super svake testene rundt ikm som jeg tenkte var ikm!!!! Bah, vil bare at alt skal gå bra :-( burde ikke ha så mye hcg i kroppen vel hvis d ikke er en graviditet opprinnelig?!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Huff så vondt å gå slik å "vente".. Men hvis du testet veldig svakt IKM, kan jo det være en årsak, att du er kortere på vei enn du tror. Da jeg hadde exu hadde jeg ultra svake tester, med veldig lav hcg ! Så tviler på at det er det, jeg hadde også ubehag fra uke 5 hvor jeg skjønte at noe ikke var som det skulle !!

Håper du får svar allerede mandag på prøvene dine og krysser fingrene for at du bare er tidligere enn antatt og at du snart får hilse på spiren din :)

Hcg stiger forskjellig fra person til person :)
Kanskje det stiger sakte i begynnelsen hos deg.

Jeg fikk streng beskjed av legen min om at hjemmetester uansett aldri kan måle hcg nøyaktig nok, og at det uansett er forskjell på hcgnivået fra person til person. Som febbaby sier kan det stige saktere hos noen. Hvis du er redd og usikker ville jeg ringt legen på mandag og fått tatt en hcgmåling der. Da får du et helt nøyaktig svar :)

Jeg fikk streng beskjed av legen min om at hjemmetester uansett aldri kan måle hcg nøyaktig nok, og at det uansett er forskjell på hcgnivået fra person til person. Som febbaby sier kan det stige saktere hos noen. Hvis du er redd og usikker ville jeg ringt legen på mandag og fått tatt en hcgmåling der. Da får du et helt nøyaktig svar :)
Ja får svar på mandag av den Eg tok i går. Så skal ta en til på mandag. Satser på d går bra :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for deg!

Back
Topp