Digital lagring av bilder og fremkalling

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Hvordan gjør dere det med digital lagring av bilder? Mobilen er stappfull og jeg har Dropbox, men også OneDrive. Sitter og holder på å få litt orden i sakene nå. Har skjønt at det er en fordel å ha et system som for eksempel 2019_01 altså år 2019, januar i ulike mapper.

Mmmh... Jeg har en Google drive konto og mobilen lagrer aromatisk bildene fra mobilen i skyen der, uten annet system enn at jeg finner dem uansett i Google foto sortert etter når de ble tatt eller kan søke på noen stikkord som treffer sånn litt.

Mmmh... Jeg har en Google drive konto og mobilen lagrer aromatisk bildene fra mobilen i skyen der, uten annet system enn at jeg finner dem uansett i Google foto sortert etter når de ble tatt eller kan søke på noen stikkord som treffer sånn litt.
Jeg har samme greia :)

Vet dere om det er synkronisert lagring? Tenker på hvis dere sletter bilder fra mobilen, om det slettes derfra også?

Vet dere om det er synkronisert lagring? Tenker på hvis dere sletter bilder fra mobilen, om det slettes derfra også?
Jeg har også Google konto der bildene på mobilen automatisk blir lagret, og må manuelt gå og slette bildene fra den også:)

Det jeg har er ikke synkront nei Hele poenget er at du kan slette fra mobilen det som er lagret der.

Er bare så redd for å miste bilder. Men det er jo typisk i dag å ha ganske mange bilder. Og jeg syns det er lett å miste oversikten da:P

Back
Topp