Dumme meg tok en test nå, og den viste bare 2-3 uker og jeg er 6+0. Ville liksom bare se 3+ tegnet... Er dette dårlig nytt? Har ikke hatt blødning eller noe, men er rimelig sikker på at jeg er 6+0 pga EL tester.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får satse på at det er noe slik. Tok en vanlig test nå, og den slo iallefall ut før jeg var ferdig tisset. Tror jeg bestiller tul til neste uke, da er det vel kanskje sikrere å se hjerteaktivitet?Jeg mener å ha lest at man kan ha for mye hcg også. Om man er over 6 uker, så kan det slå ut på lavere, fordi parametrene for 3+ er oversteget
Hva gjorde du? Tok du test hos legen eller bare regner du med at alt er bra?Ble selv bekymret da testet 2-3 når skule teste 3+ . Men så hørt fra flere at de testa seint 6+2 og rundt der. Også så nevnt oppe så kan det ha med HCG .
Så det trenger ikke være noe farlig
Hvis bekymret burde ta blodprøve hos legen de testene burde en bruke bare for å bekrefte graviditet og ikke etterpå . Mye forvirring og bekymring blir rundt der . Og det står på cb at etter uke 6 kan vise annerledes Pga mindre HCG ( hvis ikke tar feil )
Viss du er sikker på el, ser de hjertet fra uke 6 fikk jeg beskjed om! Noen kan se før, men då må man være helt sikker på el. Jeg har bestillt til jeg er 6+6Jeg får satse på at det er noe slik. Tok en vanlig test nå, og den slo iallefall ut før jeg var ferdig tisset. Tror jeg bestiller tul til neste uke, da er det vel kanskje sikrere å se hjerteaktivitet?
Er rimelig sikker på el. Tror jeg bruker tul en gang neste ukeViss du er sikker på el, ser de hjertet fra uke 6 fikk jeg beskjed om! Noen kan se før, men då må man være helt sikker på el. Jeg har bestillt til jeg er 6+6
Siden du aldri har fått 3+ ville jeg ikke vært så skeptisk, vært værre vist du har fått 3+ og så 2-3.. Har lest at det er folk som er 6+ som får 2-3Nei, har aldri fått. Kun 1-2 ved IKM..