Digital 2-3

Firevakreskatter

Forumet er livet
Januarhula 2014
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Dumme meg tok en test nå, og den viste bare 2-3 uker og jeg er 6+0. Ville liksom bare se 3+ tegnet... Er dette dårlig nytt? Har ikke hatt blødning eller noe, men er rimelig sikker på at jeg er 6+0 pga EL tester.

Mener den skal vise hvor langt du er etter el. Og så kan det hende du har litt lite HCG til at den viser 3+

Ja.. Og urinen var heller ikke veldig konsentrert, men likevel.. Det er jo 4 uker siden EL. Lurer på å bestille time til tidlig UL i at, men redd det bare skaper mer bekymringer. Vet ikke hvor mye de ser enda, som hjerte og embryo.

Jeg mener å ha lest at man kan ha for mye hcg også. Om man er over 6 uker, så kan det slå ut på lavere, fordi parametrene for 3+ er oversteget

Har også hørt det sammme som glajenta over! Tror ikke du skal fokusere så mye på det, men skjønner at du blir bekymret.

Såpass tidlig ser de vell ikke mer enn at hjerte slår, str på foster og fostersekk, og muligens sjekke om svangerskapslengden stemmer med det du tror:)

Jeg mener å ha lest at man kan ha for mye hcg også. Om man er over 6 uker, så kan det slå ut på lavere, fordi parametrene for 3+ er oversteget
Jeg får satse på at det er noe slik. Tok en vanlig test nå, og den slo iallefall ut før jeg var ferdig tisset. Tror jeg bestiller tul til neste uke, da er det vel kanskje sikrere å se hjerteaktivitet?

Ble selv bekymret da testet 2-3 når skule teste 3+ . Men så hørt fra flere at de testa seint 6+2 og rundt der. Også så nevnt oppe så kan det ha med HCG .
Så det trenger ikke være noe farlig :)
Hvis bekymret burde ta blodprøve hos legen :) de testene burde en bruke bare for å bekrefte graviditet og ikke etterpå . Mye forvirring og bekymring blir rundt der . Og det står på cb at etter uke 6 kan vise annerledes Pga mindre HCG ( hvis ikke tar feil )

Jeg tok digital i går (6+2) fikk 3+, fikk 3+ når jeg var 5+2 å.. Har du fått 3+ noen gang?
Har også hørt noe sånn de over sier

Nei, har aldri fått. Kun 1-2 ved IKM..

Ble selv bekymret da testet 2-3 når skule teste 3+ . Men så hørt fra flere at de testa seint 6+2 og rundt der. Også så nevnt oppe så kan det ha med HCG .
Så det trenger ikke være noe farlig :)
Hvis bekymret burde ta blodprøve hos legen :) de testene burde en bruke bare for å bekrefte graviditet og ikke etterpå . Mye forvirring og bekymring blir rundt der . Og det står på cb at etter uke 6 kan vise annerledes Pga mindre HCG ( hvis ikke tar feil )
Hva gjorde du? Tok du test hos legen eller bare regner du med at alt er bra?

Jeg tok test etter 3 dager og fått 3+ , men i tillegg jeg måtte på tul da det her er ivf og hun satt meg tilbake 2 dager Pga at gått lengere med sprøyter så el ble utsatt . Så det har noe å si også , ihvertfall når naturlig vei at el slår senere / tidligere enn trodd .
Hvis du søker i forume om cb testing så kan du finne litt om akkurat samme bekymring . Så det kan berolige deg litt :)
Også har det veldig å si når du testa ? Har du hatt urin lenge nok , hvis en legger seg litt seinere og drikker vann må vente mange timer for å teste . Jeg tror feil hos meg var at jeg la meg seint og før det drakk masse vann ( som jeg pleier ellers ) og testa litt før kl 5.30 . Og da var urinen helt blankt. Så tror jeg hadde ikke lengere i meg . Det kan også ha litt å si.

sist jeg gikk gravid, fikk jeg beskjed om at jeg var en person der egget var befruktet men ikke festet seg før ca 1 uke etter EL. dette gjor at uansett hva mensterminen sa, så ville jeg være en uke kortere en det. altså går det en uke for meg fra egget er befruktet til det fester seg. så når jeg da tar g-test så har min kropp bare produsert hcg i en uke, noe som igjen gjør at jeg får svake tester eller tester som ikke viser gravid før ca en uke etter forventet mens. var slik jeg fikk forklart det hos legen, da jeg mente ul terminen var får annerledes en mensterminen. men det trenger ikke bety at det er sånn for deg :)

Jeg får satse på at det er noe slik. Tok en vanlig test nå, og den slo iallefall ut før jeg var ferdig tisset. Tror jeg bestiller tul til neste uke, da er det vel kanskje sikrere å se hjerteaktivitet?
Viss du er sikker på el, ser de hjertet fra uke 6 fikk jeg beskjed om! Noen kan se før, men då må man være helt sikker på el. Jeg har bestillt til jeg er 6+6 :)

Viss du er sikker på el, ser de hjertet fra uke 6 fikk jeg beskjed om! Noen kan se før, men då må man være helt sikker på el. Jeg har bestillt til jeg er 6+6 :)
Er rimelig sikker på el. Tror jeg bruker tul en gang neste uke :)

Nei, har aldri fått. Kun 1-2 ved IKM..
Siden du aldri har fått 3+ ville jeg ikke vært så skeptisk, vært værre vist du har fått 3+ og så 2-3.. Har lest at det er folk som er 6+ som får 2-3
Du kan jo prøve om noen dager å sjekke, å blir den 1-2 hadde jeg blitt litt redd

Back
Topp