Digikonk uke 38

K@trine

Gift med forumet
Her er ukens oppgave:

lag deg en desktopp/skjermbilde for oktober

• tekniskekrav: den skal inneholde minst to bilder, kalender for oktober, tema skal ha noe med høsten å gjøre
  • innlevering på pm til meg innen mandag 24/9 kl.20.30
  • husk - bidraget skal ikke ha vært vist før

Som inspirasjon til oppgaven, her er min selvlagde for september:

skjønte ike helt hva du mente med desktopp/skjermbildet. er det bare en dobbel LO som skal være kalender for okt?

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Når skal det være levert inn? innen mandag 24/9 kl. 20.30

Om hilke størrelse burde jeg bruke om jeg skal ha det som bakgrunnsbilde på min 17" skjerm? min er på 1280 x 800 (jeg har 17" widescreen)

ORIGINAL: Stine_h

skjønte ike helt hva du mente med desktopp/skjermbildet. er det bare en dobbel LO som skal være kalender for okt?
nei, et skjermbilde er det som kommer opp når du slår på dataen din. du kan finne størrelsen på din skjerm på kontrollpanelet på maskinen din [;)]

Levert[:)]

ORIGINAL: K@trine

nei, et skjermbilde er det som kommer opp når du slår på dataen din. du kan finne størrelsen på din skjerm på kontrollpanelet på maskinen din [;)]

vet jo hva er skjermbildet er da. men lurte bare siden din inspirasjonsLO var så avlang i fht f.eks min skjerm[;)]

ORIGINAL: K@trine

vet jo hva er skjermbildet er da. men lurte bare siden din inspirasjonsLO var så avlang i fht f.eks min skjerm[;)]
ok [:)] har widescreen jeg.... [;)]

noen flere som skal med?? [:)] har fått flere flotte bidrag så langt [;)]

Hvor får man tak i sånn kalender da? *Litt grønn ja........[&o]*

Opp opp opp [;)]

ORIGINAL: Nøste77

Hvor får man tak i sånn kalender da? *Litt grønn ja........[&o]*
jeg har laget selv... ikke så vanskelig som det ser ut til, litt knotete å få tallene rett under hverandre bare... [;)]

Takk takk [:D]
Det er ingen kalender-freebies noen plasser da?

Takk takk takk

Back
Topp