Digi scrapping spørsmål

Lilly

Forumet er livet
Eit par spørsmål kommer her fra meg som er grønn på data men har veldig lyst å lære..

1. Kor finner eg bakrunner og dill??
2. Kor lagres det?
3. Nokon som kan gaide meg gjennom ei side???[:D]

Det er så gale at eg skjønner nesten ikkje koss eg får bilde fram..hehe..

1. Overalt[8D] Freebies finner du på de fleste sider.. Er bare å søke på freebie..
2. Skjønte ikke heeelt hva du mente, jeg lagrer det på en mappe på skrivebordet..
3. Registrer deg på wedoscrap.com, du finner enkelt fram.. Om det var det du mente?
Ellers så kan du ta en titt på på min [link=http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=1968672&mpage=1&key=�]123scrap[/link][:D]

Thanks.. er å sjekker ut dine linker nå..
Håper eg skjønner noko[:D]

ps.. posta brevet ditt i går.. håper det kom med posten..[:D]

Gaaad så vanskligt da[:D]
Skjønte ikkje heilt dette med str..
Skal bilde mitt bli kjempe stor når eg har fått henta det fram.

Skulle endre på dette med str..
Men da eg kom til dette datt eg ut[:D]:
3: sjekk resolution - den skal vere 300 pixels/inch

Kor finner eg det?

Sorry at eg maser[:)]

Det finner du når du åpner en new, da står det størrelse og resolution.. Jeg buker inches, 12x12.. Også setter jeg resolution på 300..

registrer deg på wedoscrap ja..jeg leste masse der inne..og så lagte jeg en lo ved hjelp av en oppskrift der..det er samme oppskrift som ligger på Lindaens 123[:D]

Er ganske vanskelig..men du lærer fort det grunnleggende..[:)]

(også maser jeg litt på Lindaen når jeg lurer på noe[8D]..hun er kjempe flink og hjepe[:)])

Det står ikkje resolution nokon plass jo[:(][:D]

Og så står det pixels hos meg..

trur kanskje eg må gi opp dette..

ORIGINAL: Stinemor

registrer deg på wedoscrap ja..jeg leste masse der inne..og så lagte jeg en lo ved hjelp av en oppskrift der..det er samme oppskrift som ligger på Lindaens 123[:D]

Er ganske vanskelig..men du lærer fort det grunnleggende..[:)]

(også maser jeg litt på Lindaen når jeg lurer på noe[8D]..hun er kjempe flink og hjepe[:)])

fekk jo ikkje til å registrere meg der eingang eg..hahhaa[:D][:D]

Joda.. Gå på wedoscrap.com/forum.. Også logger du deg på[;)] Jeg skal vise deg noe, to sek!

Dette får du opp når du trykke på file, new.. Og der jeg har laga firkant, DER er resolution.. Og der skal det stå 300[:D]

GÅR IKKJE...

Enten er navn og mail brukt..bla bla.. eller så kommer det opp dette:
Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/wedoscrap/htdocs/forum/includes/class_dm_user.php(2396) : eval()'d code on line 8

ORIGINAL: lindaen

Dette får du opp når du trykke på file, new.. Og der jeg har laga firkant, DER er resolution.. Og der skal det stå 300[:D]

får ikkje opp alt det eg når eg går på new..
har kun whidth og height

Joda der kom det.. berre eg som har rota litt..

Takk Lindaen..

No må eg stikke på middag til pappa..
skal prøve meir seinare..

Lindaen!!!
Help me.. hvor finner eg den moove-tool knappen???

Hehe.. Det er den letteste knappen[8D] Den ligger øverst på verktøylinja di.. Som nr 2.. Rett ved siden av den stripla firkanten... 

ORIGINAL: lindaen

Hehe.. Det er den letteste knappen[8D] Den ligger øverst på verktøylinja di.. Som nr 2.. Rett ved siden av den stripla firkanten... 

Hehe.. men eg er grønn[:D]

trur eg gir meg for i dag og begynner på litt vanlig scrapping[:D][:D]

hehe.. nei[:D]

Fant den "pila" som var rett atte med den stripla firkanten.. VAr det den du meinte??
Sto ingenting om moove tool der[&:][:D]

Back
Topp