Digger tommelen sin

Hello_Cupcake

Elsker forumet
Gjett hvem som ligger i vuggen sin og suger søtt på tommelen sin da? Sover nesten [8D]

Han digger den tommelen mer og mer. Prøver iherdig med smokk istendefor, men neida [&:]

Andre gang i dag han sovner med tommelen i munnen. Gidder liksom ikke å vekke han for å ta den ut heller.

Jajaja får vel bare godta at han blir en tommelgutt da [:o][X(]

Noen andre??

samme her cupcake!!
Prøvde å få henne til å ta smokken i begynnelsen, men nå har jeg gitt opp.It´s a lost case[;)]
Så nå går det i tommel og smokk om hverandre...forhåpentligvis så kutter hun ut tommelen etterhvert[:)]

ikke tommelen men HELE neven [&:]

Jupp:/ blir sint om jg kommer med smokken ;p

Nei..h sutter litt på alle fingrene da..Men JEG derimot..hehe..ikke nå lenger da, men når jeg va liten,hatet smokk å elsket tommelen[:D]

ORIGINAL: Linnimor

Nei..h sutter litt på alle fingrene da..Men JEG derimot..hehe..ikke nå lenger da, men når jeg va liten,hatet smokk å elsket tommelen[:D]

Hihi, jeg også.. Jeg slutta ikke før jeg ble ganske stor faktisk.. Blir flau av å si hvor gammel, så det lar vi være. Så derfor syns jeg det er eklere med smokken altså. Emil sutter på tommelen han også men smokken er og blir favoritten her i huset [:)]

Back
Topp