digge mammaklær

louis22

Elsker forumet
var på hennes på ski og fant skikkelig kule bukser de er nesten som sånne army bukser i sort eller grønn og er rette i beina skikkelig fine på og super digge og bruke fant også mange fine topper og en kul høyhalser iverdens beste stoff... verdt en tur og sjekke,, ikke var det dyrt heller 650 penger for 1 bukse 2 topper og en genser..

Har også funnet en del på Hennes, og på Polarn O Pyret, de har ikke så mye, men det de har er fint!!

Joda, men de har veeeldig dårlig utvalg.. Er bare to-tre reoler..

ja, de buksene er dritkule. Kjøpte meg en i svart jeg....det eneste som jeg synes er litt dumt er at det sånt stoff som trekker til seg all mulig slags dritt...da får jeg helt spader, så det er ikke så ofte jeg gidder å bruke den. [&:] Burde kanskje kjøpt grønn i stedet....Typisk meg å ende opp i svart! he he....

Fikk en mammabukse i dongri jeg, kjøpt på h&m tror jeg. Har alltid syntes den var irriterende, ettersom det var stretch. Etter å ha brukt den i 1 dag var lårene på buksa mindre pene, og kanten oppi buksa stakk ut så det ble rart å ha genser utenpå. Men ikveld da jeg skulle vrenge buksa for å vaske den, fikk jeg øye på noe glupt; det er strikk med knapper for å stramme inn etter behov der. Det forbedrer derimot ikke lår-fasongen, men det tillater at jeg går i buksa i over 1 dag uten at jeg må gå å dra opp buksa hele tiden [:)]

Back
Topp