Digg og fysj!!!

ElisabethRB

Forumet er livet
Må bare få dette ut:

Coca cola zero smaker IKKE det samme som vanlig cola nei!!! FYSJ!! Smaker værre en død, varm cola[:'(]
Tenkte jeg skulle prøve denne da, så jeg har grunnlag for mine utsagn, og fysj. Det smakte IKKE godt!!!
De som påstår at dette smaker det samme, må få sjekket de smaksløkene sine skikkelig!

Men:

Paprika potetgull fra Maarud er digg det[:D] Ta en bit og du er hekta[8D]
Har til og med fått lurt gubben til å kjøpe med seg en pose til meg når han kommer hjem i kveld[:D] Tihi[;)]

Hehe.. Jeg sitter her med en pose med maarud sine paprika chips og et glas cola zero:P Synes IKKE det smaker likt som cola nei, men cola light smaker ENDA værre[:'(]

Haha[:D] Tilfeldig[8D]
Jeg syns igrunnen det var ganske likt mellom zero og light jeg[&:] Men det er sikkert fordi jeg ikke er fan av noen av dem[8D]

Var forresten den fra Maarud som er god[8D][:D] Haha[:D]

Næh alle typer cola smaker forskjellig.. Er ikke min favoritt heller, men jeg har fått dilla på brus og vi har ikke noe annet:P Så jeg tvinger det nedpå.. Smaker ikke SÅ galt etter ett par glass:p

ORIGINAL: ElisabethRB

Må bare få dette ut:

Coca cola zero smaker IKKE det samme som vanlig cola nei!!! FYSJ!! Smaker værre en død, varm cola[:'(]
Tenkte jeg skulle prøve denne da, så jeg har grunnlag for mine utsagn, og fysj. Det smakte IKKE godt!!!
De som påstår at dette smaker det samme, må få sjekket de smaksløkene sine skikkelig!

Enig!! Zero/light smaker rett og slett dritt... Drikker ikke så mye brus egentlig da og ikke cola iallefall, men smakte det forrige helg og kan med hånda på hjertet si at jeg ikke skal smake frivillig igjen.. Da skal jeg være veeeldig tørst i såfall.. :)

Holder meg t vann jeg..[;)]

ORIGINAL: Ju9ta

jeg også[:)]

Hehe det er så deilig å se at det ikke er bare meg som er litt gal :)

Jeg drikker forøvrig mest Te med melk og sukker og ellers vann :)

ORIGINAL: Ju9ta

[:)]

Jeg kan si meg enig i en ting:
Cola og Cola Zero er IKKE det samme!!! Det er da virkelig to heeelt forskjellige ting!
Meeen til motsetning her, så er jeg Cola Zero-fan da... Får hodepine av vanlig Cola... [&:]

Og her går det i Cheeze Doodles om dagen! [:D]

Fysj, brus er IKKE godt !!! [&:]
Her går det i vann, og kullsyrevann [;)]

Saltstenger er NamNam [8D]

Cola Zero er den eneste lettbrusen som er drikkende synest jeg. Nei den smaker ikke likt ekte Cola, men kan være en god erstatter om man ønsker å drikke lettbrus. Hadde en periode der jeg bare drakk Zero, men har kuttet den ut siden jeg ikke synes noe om å helle i seg disse kunstige søtningsstoffene. Drikker heller ekte vare. Lettbrus hjelper jo visstnok ikke om man slanker seg heller. Har aldri slanket meg så kan ikke uttale meg om hvorvidt det stemmer. [:-]

Back
Topp