Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 på tirs. Og jeg er så oppblåst at jeg ser ut som flere mndr på veisynes flere ser ned på magen min... spesielt når alle "forventer" at vi skal få andre mann snart. Gleder meg til å fortelle det.
![]()
Æ føle å at folk kjike. Men bære ho svigermor som har spurt.
Føler det er flere som tenker det men som ikke tørs å spørreHar noen som har slengt fra seg " åå er du gravid eller ?" Men det har de gjort i et halvt år bare jeg nevner at jeg har vært småsyk eller noe
![]()
Trur der e mange som har ville d her å. Men som ikkje tør, sia æ e litt tjukk rundt magen fra før. Men d kjæm vel nu over nyttår.
Jeg fikk ikke mage føre nesten i 5mnd i forrige svangerskap, så kan ta tid før magen kommer også. Jeg har lang overkropp, så var derfor legen sa at det tok litt lengre tid føre jeg fikk mage. Men nå så hadde jeg litt mage fra før av, så nå blir den bare dyttet oppoverHar helt flat mage fremdeles,jeg... Litt kjipt å ikke se noe enda! Er 12 uker på tirsdag!?
Dårlig bilde, og jeg har litt fra før av, men her er magebilde av hvordan jeg er nå
10 uker i dag. Vis vedlegget 151176