Diger mage allerede!

Så utrolig fin mage :)
Jeg er bare 8+4 men ser også sånn ut ;) prøver å holde det skjult noen uker til under store gensere osv men går snart ikke lenger :p

Sånn har jeg og, er 10 uker i morgen ;)
Vi har fortalt det til ett par på min side i slekta, men resten får vite det på julaften, så heldigvis ikke så lenge igjen, og deilig å ikke må finne klær som skal skjule magen :D

Lurer litt på hvor dette ender hen jeg haha.. kikket meg akkurat i speilet og så ut som jeg var minst 5 mnd på vei. .. wææ. .. :p

Æ e 10 uke på tirsdag, å her ser æ skikkelig gravid ut! Slit me å finne lause nok klær, så tippe der e nån folk som har sine mistanka. Ska på ul på næste fredag, så tænke at om alt ser vel ut, så gir æ opp å pakke mæ inn. Vi ska være aleina her i jula lamme ongan, så e ikkje nøye ka æ har på mæ da. Familien får vite d på julaften. Å fra nyttår svare æ ja om nån spør! E 12 uke 29 des

Magen endrer størrelse flere ganger om dagen her, ser jo nesten høygravid ut til tider :confused:

10 på tirs. Og jeg er så oppblåst at jeg ser ut som flere mndr på vei :p synes flere ser ned på magen min... spesielt når alle "forventer" at vi skal få andre mann snart. Gleder meg til å fortelle det. :p

Føler det er flere som tenker det men som ikke tørs å spørre :p Har noen som har slengt fra seg " åå er du gravid eller ?" Men det har de gjort i et halvt år bare jeg nevner at jeg har vært småsyk eller noe:p

Trur der e mange som har ville d her å. Men som ikkje tør, sia æ e litt tjukk rundt magen fra før. Men d kjæm vel nu over nyttår.

Har helt flat mage fremdeles,jeg... Litt kjipt å ikke se noe enda! Er 12 uker på tirsdag!?

Har helt flat mage fremdeles,jeg... Litt kjipt å ikke se noe enda! Er 12 uker på tirsdag!?
Jeg fikk ikke mage føre nesten i 5mnd i forrige svangerskap, så kan ta tid før magen kommer også. Jeg har lang overkropp, så var derfor legen sa at det tok litt lengre tid føre jeg fikk mage. Men nå så hadde jeg litt mage fra før av, så nå blir den bare dyttet oppover :P

herregud så fin babybump du har <3 da jeg var gravid med førstemann kom magen i 6. mnd. men jeg var kraaaaaftig overvektig da, så ikke rart det ikke syntes :p

hehe ja dette blir ikke så lett å sjule, er med svære gensere og joggebukser, for jeansa er fæle å ha på å noen går ikke igjen
er 10+3, lite luft i magen men stor er den hehe

åååh, så fin mage <3 heldig du er!! <3

Back
Topp