Diffuser

Trebarnsmor<3

Forelsket i forumet
Er det noen som har det? Jeg tenker på en sånn som man har eteriske oljer i. Jeg kjenner lite til det, annet enn at jeg synes det er behagelig når jeg har vært på steder hvor de har slike (tenker på spa o.l.)
Isåfall, hvor har dere kjøpt det/hva anbefaler dere?

Jeg fikk til jul i fjor, fin diffuser kjøpt på helsekost butikk, der solgte de oljene også. Kan ikke egentlig så mye mer om det men :)

Er det noen som har det? Jeg tenker på en sånn som man har eteriske oljer i. Jeg kjenner lite til det, annet enn at jeg synes det er behagelig når jeg har vært på steder hvor de har slike (tenker på spa o.l.)
Isåfall, hvor har dere kjøpt det/hva anbefaler dere?

bare pass på at en del får pusteproblemer av lukten av oljene. Kanskje ikke så stort problem i disse dager når det er begrensninger på besøk.

bare pass på at en del får pusteproblemer av lukten av oljene. Kanskje ikke så stort problem i disse dager når det er begrensninger på besøk.

Ok, det hørtes jo ikke helt bra ut. Nei, her har vi ikke besøk for tiden, da smitten har blUsset veldig opp her jeg bor.
Leste noe om at man måtte bruke diffuser på «riktig måte» også, så må kanskje undersøke litt mer først..

Enig i at de skaper et behagelig miljø ja!

En ting å være obs på - noen av oljene kan være farlige for katt/hund (vet ikke med andre dyr). Bare sånn at du kan undersøke litt i tilfelle dere har dyr hjemme! :)
Her er det jeg fant etter et kjapt søk, men det finnes sikkert bedre kilder også.
https://www.felleskatalogen.no/medisin-vet/forgiftninger/generell/eteriske-oljer

Takk for tips! Vi har dyr, og det hadde jeg ikke engang tenkt på at det kunne være.

Vi har, bruker ikke så ofte, men av og til. Jeg ville prioritert å kjøpe kvalitetsoljer. Jeg er veldig glad i appelsin og grapefrukt mikset sammen (et par dråper av hver). :)

Back
Topp