Did you miss me??

smd87

Elsker forumet
Heihoo!!
Leeeenge siden jeg har tatt meg noe særlig tid til å være inne på BV nå, men skal prøøøve å være litt mer innpå her nå.

Alt bra med dere folkens??

Har nok å stå på med for tiden, men skal prøve så godt jeg kan å være innpå her. Jobber for tiden som førskolelærer i 60% stilling, og er ikke ferdig med studiene enda. Benjamin vokser og blir mer trassig for hver dag som går [;)]. Det er vel rette alderen for det nå [:-]
[:)][:)][:)]

Veldig kjekt å se deg igjen! [:D]

Trass ja [&:][:@][8|]  De vokser det vel av seg når de flytter ut? Eventuelt når de får egne unger??

så koselig å se deg[:)][:)] er ikke her så mye selv for øyeblikket.....være med til Kiel 13.mai?

Koselig å se deg her igjen[:)]

ORIGINAL: *Perlemor*

Veldig kjekt å se deg igjen! [:D]

Trass ja [&:][:@][8|]  De vokser det vel av seg når de flytter ut? Eventuelt når de får egne unger??

her er hun skikkelig i trassalderen, helt grusomt til tider[&:] skikkelig sitter seg ned å brøøøøøler[8D]

Koselig å se deg igjen! Er ikke så mye her jeg heller, men titter innom i ny og ne [:)]

ORIGINAL: Kvitre

Koselig å se deg igjen! Er ikke så mye her jeg heller, men titter innom i ny og ne [:)]

Og trass kjenner jeg ikke til [8|]

ORIGINAL: Black Beauty

så koselig å se deg[:)][:)] er ikke her så mye selv for øyeblikket.....være med til Kiel 13.mai?

Kiel sier du??? [:)] [:)]
er stygt redd det er i eksamenstida mi.. hmm... sjekke sjekke [:-]

Jeg sier bare I lige måde alle sammen [:)]

Back
Topp