diare`

June_1

Betatt av forumet
I går kveld fikk jeg massivt med diare` av den typen som var skikkelig akutt, jeg aner ikke hva jeg har spist for å provosere det fram, hadde ikke rare matlysten i går heller..
Noen flere som har opplevd det nå i det siste?

Nei det har jeg ikke opplevd. Har rake motsetningen så jeg må ha i meg flytende fiber. Tar jeg for mye får jeg effekten du hadde. Vil tro ingen av delene er noe behagelig

off ditta er så ekkelt....
må heile tia ver nær do...
håpe det går fort over....
he heller fått andre veien ej,får ikkje te å drite....[:'(][:D]

Sliter i grunnen med dette nesten hver dag.. Men kommer nok av at jeg har fjerna galleblæra, og litt ekstra hormoner roter til i systemet her..

ORIGINAL: tinemor fra sula

anbefaler Laktulose 667mg/ml. Ikke skadelig for noen og får systemet i gang. jeg tar nå 10 ml hver dag og da får jeg en normaal fordøyelse. Bruker jeg det ikke stopper alt.
Det er grrruuuuuuuuusomt søtt og du må drikke mye veske. Men absolutt verdt det.
Det var legen min som anbefalte produktet. kjøpte det på apoteket.

Jeg hadde en del diare med førstemann, var ikke noe jeg spiste, bare jeg som reagerte sånn.. Kan jo være det med deg også?

Jeg hadde det fra før jeg testet posetiv og til uke 5-6 tror ikke det har vært noe etter det[:'(][:'(][:'(]

Jeg hadde det fra dagen før jeg testa positivt og ca 1.5 uke etterpå.
Nå er det litt sånn innimellom, men for det meste i "vanlig" form...

Skikkelig drittprat det her ja[:)]
Men sliter med det samme..Eller dvs at magen lever sitt eget liv fra dag til dag[&:]

ja jeg var i syden i forige uke og da fikk jeg akutt diare.. var så vondt på do, kjentes ut som de første riene mine da jeg fødte [:-] trodde det var noe jeg hadde spist, men hadde spist det samme som de andre, i tillegg var det bare den ene gangen.. nå er jeg derimot så forstoppa at fy[X(]

har hatt det sånn i et par uker men nå har det roet seg og blitt helt motsatt...[:@]

godt å høre at flere har det sånn[:-] avføringa er fin den[;)], men det kommer jo alltid noe jo. syntes jeg må nr 2, selv om jeg bare går på do for å gjøre nr 1[&:] men dette er kanskje vanlig??

ORIGINAL: Varia

ORIGINAL: tinemor fra sula

anbefaler Laktulose 667mg/ml. Ikke skadelig for noen og får systemet i gang. jeg tar nå 10 ml hver dag og da får jeg en normaal fordøyelse. Bruker jeg det ikke stopper alt.
Det er grrruuuuuuuuusomt søtt og du må drikke mye veske. Men absolutt verdt det.
Det var legen min som anbefalte produktet. kjøpte det på apoteket.

takk takk kansje ej må gå te innkjøp av slikt....[:)]

Back
Topp