Diaré

Bkno0816962

Flørter med forumet
Hei!
Advarsel; Bilde av avføring!BEKLAGER FOR EKKELT BILDE!

Lille snuppa mi på 6 uker hadde ikke bæsjet på 4 dager i går. Det er ikke unormalt siden jeg fullammer, men siden i går har hun hatt MASSE avføring i bleien. Bæsjen er slimete og med spor av blod. Dette bekymrer meg veldig. Noen som har vært borti det samme? Legger ved bilde. Der ser man ikke blodet så godt som i virkeligheten. ImageUploadedByBV Forum1457984192.384753.jpg

Bekymrer du deg, så ringer du legevakten :) ville uansett ringt lege i morgen hvis ikke. Men blod i avføringen skal alltid følges opp av lege - selv på oss voksne. Så vil tro det er også viktig med oppfølging på de små! :) bedre med en tur (eller 10)for mye til legen :)

Hei!
Advarsel; Bilde av avføring!BEKLAGER FOR EKKELT BILDE!

Lille snuppa mi på 6 uker hadde ikke bæsjet på 4 dager i går. Det er ikke unormalt siden jeg fullammer, men siden i går har hun hatt MASSE avføring i bleien. Bæsjen er slimete og med spor av blod. Dette bekymrer meg veldig. Noen som har vært borti det samme? Legger ved bilde. Der ser man ikke blodet så godt som i virkeligheten. Vis vedlegget 166609

Hvordan går det med dere? :)

Hvordan går det med dere? :)
Har ikke vært noe mere bæsj i bleien nå, så jeg håper det har roet seg! :) ringer lege om det fortsetter og tar det opp på 6-ukerskontroll torsdag! :) Allmenntilstanden er helt på topp, men som du sier så skal blod i avføring uansett tas alvorlig :)

Back
Topp