Diaré!! :(

FlaksiMummy

Elsker forumet
Nå har lille frøkna mi hatt diaré siden 2. Juledag, altså over 10 dager :o bleia er full av tynn suppe mange ganger daglig. Hun hadde omgangssyke, så jeg har jo trodd at den bare har hengt i, men syns hun burde bli bra nå. Almenntilstanden hennes er god og hun spiser greit, derfor vi ikke har vært hos lege enda.. Noen tips? Hun får kun mme, så hva jeg spiser har ingen påvirkning..

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Aner ikke jeg. De har kanskje tykkere avføring når de får MME?
For morsmelkungen min har flytende suppe hver eneste dag han.

Litt tykkere ja, men er ikke fast konsistens som er normalen med mme heller.. Jeg tror likevel det ikke er normal suppebæsj fordi det kommer altfor ofte og mye. Er jo 8-10 bæsjebleier i døgnet :o jeg må nok ringe legen på mandag..

Jeg hadde ringt legen og tatt m en avføringsprøve. God bedring til jenta di:)

Kan det være melkeallergi?
Har virkelig ikke peiling, bare en tanke..

Kan det være melkeallergi?
Har virkelig ikke peiling, bare en tanke..
Hun har jo gått på samme mme (nan) i lang tid før dette kom, så da hadde vel det oppstått før? Jeg er ikke helt sikker jeg altså.. Ringer legen på mandag :) jeg trenger mer tips på stoppende ting som små barn.. Kan fennikelte f.eks funke på dette og? Hun er ikke tre mnd enda, så vil ikke gi blåbær..

hmmm...banan kan jo gi treg mage vet jeg, men det kan vel og gi mageknip når hun er så liten :P Kanskje litt fennikkel-te??? Verdt et forsøk! ;)

Back
Topp