Diaré

Har vært plaget av løs mage i noen dager. Har og begyndt å få veldig vondt i ryggen i dag. Har liksom en stinkende smerte bak i korsryggen. Kan dette være tegn på fødsel altså? Spennende:)

Ja, har hatt løs mage i en ukes tid nå.. Driter jo flere ganger dagelig.. Veldig irriterende. Blir jo aldri tomt=P! (beklager hvis det var upassende skrevet hehe)

Mine rier stakk i ryggen pluss at magen blir stenhard, kommer det i tak? Kanskje det er nærmere enn du tror?

Godt å høre at det er flere som er plaget med løs mage. Er nesten sånn at jeg ikke orker å spise, for vet at det medfører et toalettbesøk i nærmeste fremtid. Smertene i ryggen varte i ca 1 time. Men har ikke smerter for øyeblikket. Men er sikkert bare tilfeldig at alle plagene kommer til samme tid. Regner med at jeg må gå langt over termin. Typisk min flaks. Hvordan er deres form nå når vi nærmer oss termin?:)

dette sliter ikkje eg med.. totalt omvendt her! er så hard atte...
så no blir det havregryn og biola kur framover :D

Formen nå som det nærmer seg termin da.
Nja.. Jeg har hatt den løse magen en stund nå da...
Er ganske så sliten og tung i kroppen men det er vell sånn det er å være høygravid.
Sover dårlig om nettene (hatt noen brukbare netter nå..deeeilig).
Våkner av at det strekker i eggstokkene.. eller lysken eller hva jeg skal si..Vondt/ekkelt.

Her om dagen ble jeg akutt dårlig. Trodde det var omgangssyken som var på gang.
Hodepine,kvalme,dårlig mage, mensmurring helt nederst ved eggstokkene.

Våknet på nattan... Helt lekker i formen. Bare sliten og mensmurring/stølhetsfølelse i hele magen.

I dag har jeg hatt noen skikkelig mageknipelignende tak i magen. Måtte holde meg fast i kjøkkenbenken ved ett par anledninger og prøve å konse på å puste.. Men de kom aldri regelmessige... Så vet ikke om det er maserier. Eller om det er nooe som er på gang snart..Hmm.. 

HVORDAN ER FORMEN DERES??? =)

Kjenner til problemet med løs mage.......
Jeg sitter fremdeles oppe og venter på at kynnerene eller maseriene skal gi seg så jeg får sove... Føler fødselen nermer seg...

Ingen diare her. Men husker at jeg fikk det før jeg fødte sist. Har hørt flere som har hatt det slik før fødsel.  Mulig du snart er klar for fødselen :)))

Back
Topp