Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg ble ekstra følsom for enkelte matvarer i de to andre svangerskapene. Krydder var en stor utløserfaktor (i ørsmå mengder) i hvertfall. Kanskje er det noe du er ekstra følsom for nå? Eller om det bare bedrer seg etter disse første hormonras-ukene
Har to dager nå hatt skikkelig diare og magekramper. Bare sånn en eller to ganger. Men så gale at jeg følte jeg holdt på å besvime når jeg satt på do. Har frem til nå vært hard i magen. Kjenner det murrer i magen etterpå( men har jo egentlig hatt det hele tiden). Er bekymret. 8 uker nå i helgen.
Jeg hadde nettopp skikkelig diaré! Sorry detaljer men det bare rant! Akutt kjempevondt og masse romling i magen! Kom masse! Og nå er jeg helt fin, foruten at jeg er veldig slapp!
De første to ukene etter ikm hadde jeg kjempehard mage. Så, forrige uke, fikk jeg skikkelig diaré. Og etter det har magen vært litt om hverandre, men egentlig ganske normal