Diaré under graviditeten

Miss B

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Er det vanlig med løs mage og diaré i 1. trimester? Jeg er unormalt mye på do etter jeg ble gravid. Begynner å bli litt slitsomt. Er 7+2 i dag.

Hadde det sånn med første, nå er det motsatt... ble bedre etter uke 10/11 sist :)

Jeg ble ekstra følsom for enkelte matvarer i de to andre svangerskapene. Krydder var en stor utløserfaktor (i ørsmå mengder) i hvertfall. Kanskje er det noe du er ekstra følsom for nå? :) Eller om det bare bedrer seg etter disse første hormonras-ukene :p

Jeg leser at de fleste blir forstoppet, så "godt" å høre at andre også har det sånn. Håper det snart går over og at jeg slipper å ha dette lenge.

Sliter med løs mage her og. Hadde det samme sist også [emoji23]

Har to dager nå hatt skikkelig diare og magekramper. Bare sånn en eller to ganger. Men så gale at jeg følte jeg holdt på å besvime når jeg satt på do. Har frem til nå vært hard i magen. Kjenner det murrer i magen etterpå( men har jo egentlig hatt det hele tiden). Er bekymret. 8 uker nå i helgen.

Jeg hadde nettopp skikkelig diaré! Sorry detaljer men det bare rant! Akutt kjempevondt og masse romling i magen! Kom masse! Og nå er jeg helt fin, foruten at jeg er veldig slapp!

De første to ukene etter ikm hadde jeg kjempehard mage. Så, forrige uke, fikk jeg skikkelig diaré. Og etter det har magen vært litt om hverandre, men egentlig ganske normal

Sniker fra juli, jeg slet med diaré i første trimester.. fikk aldri svar på om det var vanlig derimot, men det roet seg rundt uke 10[emoji4]

Back
Topp