Diaré og oppkast

Svirreling

Andre møte med forumet
Nå har lilleputt hatt diaré og oppkast siden fredag. Ikke kastet opp så innmari mye heldigvis, men i bleia skyter det fart og er skikkelig rennende [emoji40] I dag har jeg allerede byttet 4-5 bleier. Nå synes jeg han har blitt så mye tynnere. Han er heldigvis i god form og virker ikke dehydrert. Har noen her hatt lignende, og hva gir dere babyene å spise/drikke?

Væske er viktigst. Amm i vei om du ammer, det er det beste mini kan få. Ammer du ikke så gi det mini vil ha, vann, mme, smoothie etc, så lenge det er væske :)

Hadde en skikkelig dag i går med oppkast og diaré. Kastet til og med opp i senga etter han hadde lagt seg. Men sov godt etter det. I dag har han ikke kastet opp og i bleia har det allerede normalisert seg [emoji1] Han er kjempesulten og har allerede drukket 2 flasker med mme og slukte i seg en smoothie [emoji23] Sååå glad for at han endelig får i seg mat igjen! Toppen mådde nok i går. Tusen takk for råd [emoji4] Skal jeg ta med meg i neste runde som nok desverre kommer etterhvert.

Back
Topp