Diaré, men ikke oppkast

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Vi har en svigerinne og svoger som har to barn (gutt 6år og jente 2år).
Gutten hadde visst løpt på do med løs mage flere ganger idag, men ingen oppkast. De spurte om vi ville med ut på akebrett imorgen, og samboer syns det er greit.
Det kan vel være omgangssyke selv om det varte kort (3-4t) og kun diaré? Eller er det meg som er overbeskyttende?

Ei venninne av meg har nettopp hatt det i hus, så vet at det går :depressed:

Jeg syns ikke du er overbeskyttende! Det kan veldig fint være omgangssyke ja, den kommer jo i alle slags varianter og det er jo virkelig siste sort å få i hus altså!
Jeg er vanligvis veldig avslappet på sånnt, men akkuart omgangssyke er jo VELDIG smittsomt.

Min har aldri hatt oppkast ved omgangssyke. Kun dårlig mage.

Omgangssyke er en syke som slår ut i diare eller oppkast- eller begge deler.
Smitter ved dråpe eller tett kontakt. Så lenge dere er ute hadde jeg ikke tenkt på det

Ser ikke problemet så lenge dere skal være ute.
Omgangssyke er en syke som slår ut i diare eller oppkast- eller begge deler.
Smitter ved dråpe eller tett kontakt. Så lenge dere er ute hadde jeg ikke tenkt på det
Ser den med å være ute, men frøkna ser så veldig opp til begge disse ungene og er fæl til å herje og være tett med dem. Og med den angsten om omgangssyke jeg har...da blir jeg usikker :p

Vet at diaré er noe som går fortiden, spesielt i området rundt dere. Jeg hadde ikke gjort det, høyst smittsomt!

Vet at diaré er noe som går fortiden, spesielt i området rundt dere. Jeg hadde ikke gjort det, høyst smittsomt!
Uansett må jeg se ann min form også imorgen, frister ikke å ut i snøen hvis jeg føler meg som idag :nailbiting:

For det første hadde jeg holdt min unge inne og hjemme om den hadde hatt diaré, og jeg hadde droppet å bli med ut med noen som har diaré.

Back
Topp