Diaré baby

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Begynner å mistenke at lille her har diaré. Gjør jo ikke annet enn å bæsje, og det blir tynnere og tynnere konsistens, samt at det er en god del slim. Normal farge og lukt. Synes også han gulper mer enn vanlig også..
Allmenntilstanden er som den pleier; blid og fornøyd, synger og gurgler som bare det, sover som han pleier, og er ikke varm (har ikke tatt tempen da, men kjennes normal ut når jeg tar på han). Spiser også som han pleier [emoji4]
Er vel bare å se an formen, ikke sant? Og passe på at han får i seg nok mat/væske?

Ville sett an allmenntilstanden, og passet på våte bleier [emoji5] Lav teskel for å kontakte lege om bleiene er tørre mtp dehydrering. Mi hadde mye slim og eksplosjonsavføring de første 6 månedene, så ble det bedre. Men diaré skal man passe litt på [emoji5]

Ville sett an allmenntilstanden, og passet på våte bleier [emoji5] Lav teskel for å kontakte lege om bleiene er tørre mtp dehydrering. Mi hadde mye slim og eksplosjonsavføring de første 6 månedene, så ble det bedre. Men diaré skal man passe litt på [emoji5]

Godt med tissebleier heldigvis, men skal passe på [emoji4] Mye bæsjing siste par dagene, men først i dag det har blitt slimete og tyntflytende.

Du har ikke tilfeldigvis testet malt? Det resulterte nemlig i diare her da jeg tok for mye. Kan vel kanskje også ha sammenheng med tennene?

Du har ikke tilfeldigvis testet malt? Det resulterte nemlig i diare her da jeg tok for mye. Kan vel kanskje også ha sammenheng med tennene?

Niks, ikke gitt noe annet enn mm og "smaksprøver" på Hipp mme. Rart hvis tennene skal påvirke enda, de er jo brutt frem begge to, og ser ikke tegn til noen flere (gudskjelov!). Men er jo sikkert mulig, hva vet jeg? [emoji28]

Niks, ikke gitt noe annet enn mm og "smaksprøver" på Hipp mme. Rart hvis tennene skal påvirke enda, de er jo brutt frem begge to, og ser ikke tegn til noen flere (gudskjelov!). Men er jo sikkert mulig, hva vet jeg? [emoji28]
Da har jeg ingen flere ideer. Håper det går seg til!

Så lenge han spiser godt, har gode våte bleier og ikke er utilpass er det bare å se det an, men ha lavt terskel for å kontakte lege om det forverrer seg eller du blir bekymret [emoji846]

Kommer fortsatt løs avføring, men i sparsomme mengder og ikke så slimete som i går. I dag var det litt sånn "korn" igjen (fordøyd melk?) så da har i hvertfall melka hatt tid til å bli bearbeidet gjennom tarmen og ikke skutt gjennom i rakettfart [emoji14] Poden er fortsatt fornøyd og glad [emoji4]

Min eldste bæsjet tynt og mye flere ganger daglig i mange mnd da han var liten. Mens nå har jeg ei jente som bæsjer bare noen ganger i uka, og har mer plager med luft. Hadde foretrukket mye bæsj... Men selvfølgelig noe annet hvis barnet har diaré.

Back
Topp