Diarè

Mammafor2engler♡

Forelsket i forumet
våknet brått i natt med sikkelig vannete diaré. Fikk smerter som var ganske på lik bølgelengde med rier og ringte inn til føden de sa det kunne være starten på fødsel. Roet seg betraktelig ned etter 150 dobesøk og 2 Paracet. Dette var kl. 01:00 i natt. Er i uke 38 + 0 nå og det pågår fortsatt.. drukket en del saft, cola ol. Det jeg lurer på er om kan dette være starten på fødsel? Hvor lenge er det forsvarlig å gå slik? ☺️
 
Hatt det sånn selv noen netter, men går over igjen... :p

Ved diare som ellers følger man jo med på allmenntilstanden og om man blir dehydrert. Så lenge du føler deg fin ellers og får i deg væske kan du nok dessverre måtte gå sånn en stund vil jeg tro, men sånt varer jo ikke evigo_O
 
våknet brått i natt med sikkelig vannete diaré. Fikk smerter som var ganske på lik bølgelengde med rier og ringte inn til føden de sa det kunne være starten på fødsel. Roet seg betraktelig ned etter 150 dobesøk og 2 Paracet. Dette var kl. 01:00 i natt. Er i uke 38 + 0 nå og det pågår fortsatt.. drukket en del saft, cola ol. Det jeg lurer på er om kan dette være starten på fødsel? Hvor lenge er det forsvarlig å gå slik? [emoji5]

Dersom du kun drikker søt drikke så kan dette være med på å gjøre diareen værre! Cola er igrunn ikke anbefalt ved diaré lengre. Prøv å få i deg noe drikke med salter i også. Gjerne farris (blandet 50/50 med eplejuice er bra). Altså - både salt og søtt! Du kan også tilsette litt salt i drikken din. Dersom det vedvarer kan du reise på apoteket for å kjøpe en blanding du kan tilsette drikke, slik at du får i deg akkurat det du trenger av ulike salter (ikke bare bordsalt - natriumklorid), samt glukose[emoji1303]

Det kan helt klart være starten på fødsel - eller det kan være at du har fått i deg en tarmbakterie [emoji85] Men i og med at fødsel ikke er så langt unna uannsett, så ville jeg ha behandla diareen slik at du ikke blir helt utladet av at kroppen ikke klarer ta til seg næring.
 
Back
Topp