diarè

LilleTrille.

Forelsket i forumet
er det noen her som har hatt unger med diarè, men som er i form ellers? han spiser og drikker som vanlig, morra avf er mer eller mindre normal, så kommer grønne slimete bleier på rad og rekke.. i går ble det vel mellom 13-15 bleier.. skjønner ikke hva det er, han har vært så sår, så sår. men har klart å få det ganske bra ved å skifte bare det har kommet en liten flekk i bleie og smurt og smurt og smurt dagen lang..
men den avføringa altså, klar grønn.. som om noen har malt med grønnmaling i bleia liksom..
-er forresten dag 5 med diarè i dag! 

Dytter for deg jeg :)

kan jo være tenner [8|] håper det går fort over...

Hm.. Isak hadde også slimete diare i forrige uke, men det var ikke så ille som det der. Kanskje det er noe med tenner? Vet ikke jeg, men dytter ;)

men alt av tannleger og sånn sier at diare ikke har noe med tenner og gjøre. ja, de kan få litt feber og sånn, det kan jo vi også hvis det blir litt betent.. det maker jo sense.. vet ikke jeg.. merkelige greier ihvertfall, han bæsjer liksom bare han bøyer seg! 

Her hadde snuppa diare i to uker når hun fikk de første to tennene nede...det var like rennende som vann noen ganger..slitsomt..viktig å vaske de godt,luftørke og så smøre med krem..så slipper du at det blir altfor sårt... :)

William har hatt dårlig mage rett før tennene kom og NÅ er det skikkelig ille, vet ikke hvor mange gang jeg har skifta klær på han.
Måtte til og med kl 06:00 skylle han i dusjen for han hadde bæsja seg sånn ut. Så det er nok tennene som plager han, og det er jo litt merkelig at det står på når han plages som mest med gommene.. Også gir det seg når ene tanna er kommet ut.. Tror nok det er en sammenheng [:)]

Vi er på dag 3 med akkurat det samme. Meeeen her henger det nok sammen med at begge fortennene oppe bryter gjennom nu!

Her var det ikke tenner. Viste seg at lillegutt ikke tålte melkeprotein. Ble bedre i det vi byttet ut grøten. Dette skjedde rundt tiden da vi gikk fra 1 porsjon til 2. Han var ellers fin og hadde god allmenntilstand.

ORIGINAL: Vilnus

Her var det ikke tenner. Viste seg at lillegutt ikke tålte melkeprotein. Ble bedre i det vi byttet ut grøten. Dette skjedde rundt tiden da vi gikk fra 1 porsjon til 2. Han var ellers fin og hadde god allmenntilstand.

det er det jeg frykter, fettern hans begynte akkurat likt, og han tåler ikke melk..

-fortenna til mini er ikke ordentlig på vei ut tror jeg, det er jo hovent, men ikke i nærheten av ute enda.. så får vente og se!

Back
Topp