diarè og sterk kvalme

schnuppa

Forumet er livet
På mandag ble jeg kjempe kvalm og slakk. på kvelden og natta fikk jeg kraftig diarè[8|]. Hadde også vondt i magen. Diarè har jeg enda..

Hvordan er det med gravide og omgangssyken???? Noen som vet?? Eller har hatt det??

Jeg vet ikke helt hvordan dette er, men det er i allefall superviktig at du drikker masse vann! Du må ikke bli dehydrert.

Men jeg tror jeg hadde ringt legen eller jordmor, sånn at du får sjekket omd et er noe spesielt du skal gjøre.

Ønsker deg god bedring i allefall!
Klem, M

Ja drikker så og si bare vann.. Har så vidt greid å spise litt. Men drikker så mye jeg orker..

Takk.. [:)]

Leit å høre at du har blitt dårlig.
Hold deg unna mat!!!
Hvis det fortsetter bør du få i deg sukker og salt i tillegg til vannet. Har du prøvd Farris blandet med eplemost? Hvis du ikke klarer tanken på den blandingen anbefaler jeg deg å koke 1 l vann, ha oppi litt salt og en ss med sukker.
Ta kontakt med lege om du har diare mere enn 2-3 døgn!

God bedringklem er herved sendt[:)]

ORIGINAL: micromamma

Leit å høre at du har blitt dårlig.
Hold deg unna mat!!!
Hvis det fortsetter bør du få i deg sukker og salt i tillegg til vannet. Har du prøvd Farris blandet med eplemost? Hvis du ikke klarer tanken på den blandingen anbefaler jeg deg å koke 1 l vann, ha oppi litt salt og en ss med sukker.

God bedringklem er herved sendt[:)]

Takk så mye for råd.. Skal prøve det. Får vel ringe lege snart da for jeg har hatt det siden mandag nå.. [:-]

Takk for klemmen , det hjelper.. [:D][:)]

Back
Topp