Dialekt Tråd...

Dorothy_1

Gift med forumet
Kan dere skrive noe på dialekten deres.
..????
Dettan e min dialækt, Sånn snakka vi her.... Fikk såh sinnsykt løst på grønnsaker og dipp ætter og ha læst en annen tråd her... [:D]

Ke du snakk om, dipp og grønnsaker.
Potetgull e bæst tel dipp, uansett ka du sei[:D]

Eg isje fra Norge, eg e fra Bærgen!!![:D][:D]

ORIGINAL: Suppadura

Veitda faan hva jæska skrive da..
Kanke si jeæ har en dialekt akkurat, blir vel mer såssomså..
Men grønnsaker og dipp, ja det ærvel godt!

Det hørtes orntlig "Oslosk" ut... [:D]

ja, ka oss ska skrive, da? ej e no kav sunnmöring ej, men för va det en go del meir innslag frå sogn og sunnfjord. Stolt ta dialekta, ja!

ORIGINAL: Sol77

ja, ka oss ska skrive, da? ej e no kav sunnmöring ej, men för va det en go del meir innslag frå sogn og sunnfjord. Stolt ta dialekta, ja!

Æ kan Nåkk apå Ålesund - Dialækt : Orre Steike... [:D]

Grønnsaka e ailder gått!

dette e då mi dialekt.. e jo kje så veldi vanskeli å lesa då[:D]

Likakje grønnsake å dipp e.. Grønnsake e før kanina å fjellsama, her gjæng dæ i sjokolade å potetgull!!! [8D]

"stjora skjeit på stjortå mi på stjei"

"sykjå, akjå, nikjå, .....[:)]

håssalesta...

sopinj....

Er ikke flink til å skrive dialekt da, skriver ikke slike fjortis meldinger [:)][:D]

Hmm ke ska eg skrive då...

Jo eg har sinnsykt vondt i håve i dag..
Tatt paracet og alt, men virke jo kje [:(]
Jaja, jentå mi har iallfall sovna så då kan eg se seinkvled med Thomas og Harald! [:)]

ORIGINAL: MammaOkt

Hmm ke ska eg skrive då...

Jo eg har sinnsykt vondt i håve i dag..
Tatt paracet og alt, men virke jo kje [:(]
Jaja, jentå mi har iallfall sovna så då kan eg se seinkvled med Thomas og Harald! [:)]

Æ gleda mæ tell det begynn... Tru kem som laga bæst mat av Di... [:D]

d hær e dialækta mi da.. ka som sjer i kveld da folkens?

Jeg skriver Oslosk, vet ikke om det er en "dialekt" men gjør i hvertfall et forsøk på å legge igjen det fonetiske visittkortet mitt.

Ska vi fær ut å spreng ætte kørva?? [;)]
Har ikke nå spesiell dialækt, trur eg e påverka av pappa son
dialækt og. (Han e fra Bø i Vesterål`n) Så det kjæm
innslag av det og av å tæll...

Eg ska laaanga inn på smågodt te seinkveld, selv om eg ikje har så grævla godt av det men..![8|]

[:D] [:D] 

Ka skal eg skriva då!!! Har ikkje noe spes dialekt. Snakke veldig kjedelig og breit [&:] D e nam nam med dipp, d fikk eg og lyst på [:D]

Dialækt ja, e ikke så flenk å skriv dialækt, men trur nu d gå bra. D va da ramsalti ka d snya i går, mått jo vass på arbei, æ lika ikke sny jei. Hær vi bor har vi hatt så mye innflytelse ifra andre dialækte att vi har litt a kvært.

Va visst mange så va fra Stavangår distrikte her i denne tråen. Ikkje så møye innhåll egentli, men...

AH, Æ har nættopp pumpa mæ, Fyllte ei heil flaska... Det va SINNSYKT Orgasmisk godt Jah... [:D]

Back
Topp