Diagnose

  • Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet
Asperger syndrom og ADHD.
 
Uspesifisert psykisk utviklingshemmet og mulig barneautisme.
 
Spastisk høyresidig hemiplegi (høyresidig cp) og epilepsi, samt hypermobilitetssyndrom
 
Isodisentrisk kromosom 15, også kjent som markørkromosom 15/idic15 /dup15q. Sjelden kromosomfeil som det ikke finnes en norsk nettside om...
 
min sønn har astma bronkiale. og muligens et par allergier (uspesifiserte)
 
psykisk utviklingshemming av mindre grad, muligens autisme, kromosomfeil, astma og sykliske brekkninger. Barnet er veldig fungerende til tross for dette:)
 
Charge syndrome men vi har vært veldig heldige, han fikk bare de mildeste symptomene, han er 1 år og utvikler seg normalt tross at han er blind på et øye og nedsatt syn på andre samt mange operasjoner :)
 
Min sønn har cerebral parese - spastisk diplegi og utredes nå for epilepsi også
 
Min datter har underarmsdysmeli på venstre side.
 
Jeg har tre barn med lavt stoffskifte. To vet vi har hatt det fra fødsel, og vi tror det også er tilfellet med nr tre selv om det ble fanget opp sent.
 
Storebror har epilepsi og skal utredes for adhd på nyåret. Han er nesten anfallsfri på medisiner.

Han er en verdens beste gutt i hverdagen, så er lite bekymret. Men han er veldig følsom og impulsiv...
 
Han er født med noe som heter kraniosynostose :) ca 1 av 2000 barn blir født med dette.
 
Uspesifisert atferdsforstyrrelse og emosjonell forstyrrelse, Tics, og BUP (+ vi, skole og flere) tror han har en grad av autisme så han er henvist videre til HABtjenesten for videre utredning.
 
Mine to barn på 4 og 5 har nedsatt hørsel... fungerer bra med høreapparater begge to [emoji4]
 
Back
Topp