Diagnose utbrent?

caracara

Forumet er livet
Hei, er det noen som har vært utbrent? Bør man gå til lege for å få det konstatert? Har det ikke supert om dagen, og kjente meg igjen i flere av kjennetegnene på utbrenthet.

Ja, ville absolutt kontaktet lege og evt. sykmelding. Ikke lett å komme seg opp igjen og enda vanskeligere til lengre du går uten å få hjelp og ordentlig hvile. Lykke til og god bedring!

Takker for det, er ikke sikkert det er så ille da, men er i en bølgedal nå. Vi er ikke så mange på jobb, og jeg er (for å si det sånn) den viktigste brikken.

Takker for det, er ikke sikkert det er så ille da, men er i en bølgedal nå. Vi er ikke så mange på jobb, og jeg er (for å si det sånn) den viktigste brikken.
Nei, får håpe det ikke har kommet så langt. Med min erfaring ville jeg likevel tatt en tur til legen for å kunne kartlegge litt mer hvor du er, og evt. bremse den vonde utviklingen. Skjønner at det ikke er lett når man er viktig for jobben, men du er den viktige i ditt liv og din familie. :)

Ta deg en tur til legen. Det er noe dritt å bli utbrent. Jeg var litt treg, så jeg var så godt som sengeliggende i ca tre måneder før jeg begynte å orke noe.

Takk for tilbakemeldinger. Kanskje jeg bare må innse at oppgavene er for store for meg også, at jeg er lei. Føler liksom at jeg ikke mestrer enkelte oppgaver bra lenger heller, man er vel ikke syk for det :)

Back
Topp