Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei og takk for svar.Ingen erfaring selv, men kjenner en som har diabetes 1 og i tillegg fikk hyperemesis gravidarum i begge svangerskapene, vet hun slet skikkelig med å kontrollere blodsukkeret sitt og var inn og ut av sykehuset pga dette og den ekstreme kvalmen, hun ble til slutt satt i gang i uke 35 for da var babyen blitt stor nok og hun hadde lidd lenge nok mente sykehuset...
Veldig tidlig i svangerskapet, og den varte gjennom hele graviditeten.Hei og takk for svar.
Vet du når hun fikk ekstrem svangerskapskvalme?
Da har du litt mer erfaring enn megJeg har diabetes type 1 og er gravid for 4. Gang
Hvor i landet bor du? Man får jo relativt tett oppfølging gjennom hele svangerskapet, veldig vanlig at blodsukkeret er vanskelig å regulere. Vanligst er det at insulin behovet går ned frem til rundt uke 18, for å skyte til værs fræm om fødsel. Min erfaring er at når jeg finner rette insulin behovet, så varer det et par dager, så har det endra seg igjen. Det e veldig vanskelig. Men én viktig jobb å gjøreDa har du litt mer erfaring enn meg
har du cgm?Bor i Oslo.Hvor i landet bor du? Man får jo relativt tett oppfølging gjennom hele svangerskapet, veldig vanlig at blodsukkeret er vanskelig å regulere. Vanligst er det at insulin behovet går ned frem til rundt uke 18, for å skyte til værs fræm om fødsel. Min erfaring er at når jeg finner rette insulin behovet, så varer det et par dager, så har det endra seg igjen. Det e veldig vanskelig. Men én viktig jobb å gjørehar du cgm?
Jeg holder til i Trondheim.Bor i Oslo.
Har cgm.
Har hatt veldig høyr bs i starten men har begynt å roe seg nå. Virker som dawn effekt. hvor holder du til?