Dexter

Reinbue

Forumet er livet
Ser du på Dexter?

Vi er nå ferdig med fjerde sesong, og det er så syyyyykt spennende. Og siste episoden var faktisk også fryktelig trist [:(] Kan ikke vente til vi har sesong 5

Det er en sånn blodspesialist som jobber på politistasjon i miami. I tillegg til dette er han seriemorder, sånn på si

jeg er akkurat ferdig med episode 9, sesong 5... wohow...[:D] er f'n så spennende, kun 2 episoder igjenn.....

ORIGINAL: Bebibooms

jeg er akkurat ferdig med episode 9, sesong 5... wohow...[:D] er f'n så spennende, kun 2 episoder igjenn.....

jeg syns det var så trist slutt på sesong 4, jeg kan liksom ikke se for meg at det kan bli noe bra nå, uten henne! (prøver å ikke spoile)
Men du mener altså at det fortsetter å være bra bebibooms?

ORIGINAL: Reinbue

jeg syns det var så trist slutt på sesong 4, jeg kan liksom ikke se for meg at det kan bli noe bra nå, uten henne! (prøver å ikke spoile)

blir bra [:D] promise...[;)] skikkelig spennende nå.... lurer på om alt kommer til å ryke... men d gjør enn jo allti på slutten av sesognene...[:D]

ORIGINAL: Reinbue

blir bra [:D] promise...[;)] skikkelig spennende nå.... lurer på om alt kommer til å ryke... men d gjør enn jo allti på slutten av sesognene...[:D]

ja, jeg gleder meg skikkelig til å se hva som skjer!

Aldri fått med meg den greien der jeg!

det er driiitbraaa...[:D]

ORIGINAL: KathMor

Aldri fått med meg den greien der jeg!

sign!

Vi er blandt de gammeldagse som kjøper dvd-ene når de kommer ut i butikkene[8D] Så vi er ferdige med sesong 3 og venter UTÅLMODIG på sesong 4!!!!

ELSKER DEXTER! [:D]

ja dexter er en sinnsykt bra serie!!!!!
vi har kommet halvveis på ses 5 nå og bare gled deg[:)]
men jeg likte ikke slutten i ses 4 altså, ble nesten litt sur jeg...selv om det måtte jo skje noe sånnt.

jeg gråt hele første episoden i sesong 5! Jeg har ikke gråti av dexter før
ORIGINAL: barebeaa

ja dexter er en sinnsykt bra serie!!!!!
vi har kommet halvveis på ses 5 nå og bare gled deg[:)]
men jeg likte ikke slutten i ses 4 altså, ble nesten litt sur jeg...selv om det måtte jo skje noe sånnt.

Back
Topp