Dexter..*Obs, mulig spoiler*

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
FY F*EN !!! Måten sesong 4 slutta på, jeg har sippa som en tulling ! Altså, det som skjedde  var greit nok, men måten de satt Harrison på.. Herreguuud, det gjorde ordentlig vondt ! [:(]

Etter jeg ble mamma så er alt som har med barn osv og gjøre tuusen ganger værre ! Grein jo som bare det når de viste hvordan Dexter selv ble funnet også.. Det gjør vondt langt inni mammahjertet mitt, og jeg kjenner jeg ble ordentlig skuffa over den sesongavslutningen, kun pga måten de framstillte det på.. Pokker heller [:(]

er det siste sesongen som gikk nå? Vi har ikkje sett siste episode så IKKE si noe!! [8D]

jeg VET!!!!!!!!!!!!!!

Nå har jeg sett hele sesong 5 etterpå,men fikk helt noia!

ORIGINAL: TinyGiny

er det siste sesongen som gikk nå? Vi har ikkje sett siste episode så IKKE si noe!! [8D]

Det vet jeg ikke, ser det ikke på tv, men laster ned.. Så aner ikke hva som går på tv nå [;)]

ORIGINAL: forvirretmor

jeg VET!!!!!!!!!!!!!!

Huff, har lasta ned sesong 5 også, men blir ikke noe start på den ikveld kjenner jeg.. I morgen kanskje.. Den avslutninga der ødela kvelden for meg [:'(]

jeg VET!!!!!!!!!!!!!!

men da er det sesong 5 vi er på nå!! haha.. det blir verre og verre!! [8D] haha.. du må se sesong 5 ganske kjapt!!

ORIGINAL: TinyGiny

jeg VET!!!!!!!!!!!!!!

men da er det sesong 5 vi er på nå!! haha.. det blir verre og verre!! [8D] haha.. du må se sesong 5 ganske kjapt!!

Nei nei neeei, ikke sånn sånn da [8D] Får begynne å se i morgen hvis det blir tid [;)]

Sippa som bare det selv! [:(] JEg har enda ikke vilel begynne å se neste sesong, selv om den ligger på pc! [8D] Begynner garantert å sippe enda mer... [8D]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

jeg VET!!!!!!!!!!!!!!

Huff, har lasta ned sesong 5 også, men blir ikke noe start på den ikveld kjenner jeg.. I morgen kanskje.. Den avslutninga der ødela kvelden for meg [:'(]

huff ja, jeg grein i 3 timer eller noe jeg, det var så trist, en ting var jo det som ble gjort mot Rita, men foran Harrison da? Og hvor lenge satt han der da? Helt for jævlig.
jeg skreik meg videre gjennom om de 3 første episodene av sesong 5 og ville egentlig ikke se mer. Jeg er glad for at jeg gjorde det da, sesong 5 var kjempebra!

Historien begynner kanskje på nytt, var jo slik Harry fant Dexter..

Men guuud ja, det ble en elv med tårer [:(][:(]

Jeg vet det, jeg gråt i en halvtime etter tror jeg!! Ille slutt! Gleder meg til å se sessong 5!

ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

Historien begynner kanskje på nytt, var jo slik Harry fant Dexter..

Men guuud ja, det ble en elv med tårer [:(][:(]

Laster dere ned ses 5?
MÅÅÅ se fort..

Er blitt avhengig av Dexter... Verdens beste serie!! [:D][:D]

Back
Topp