Dette visste dere ikke...

Lille Mille

Gift med forumet
Jeg skal snart ta jegerprøva! [:D] Tjoho.. Hvordan skal det gå tro? Jeg som ikke takler dyr som har det vondt [:(] Liker jo ikke en gang å slå ihjel fisken man får på stanga når man fisker [:(] Stakkars.. Kommer til å grine under hele prøva..

Men jeg kommer ALDRI til å skyte noe annet enn fugler (det er ille det også altså.. stakkars.. [:(]) Men det er jo en hobby, og nå er det ikke lenge igjen til det braker løs [:D] Gleder meg jo også da.

Noen andre her som jakter, eller som har menn som jakter??

Er i ett sportskytterlag jeg[:D]

Planer om å ta jegerprøva etterhvert.Skal ikke jakte storvilt da,BORING[:D]

Så moro! [:D] 

Jeg har arvet noen våpen jeg ser du, og vil følge i min fars fotspor, pluss at jeg er ganske god på å skyte [8D]

Så nå gjenstår det å se om politiet godtar våpensøknadene mine [:D] Er jo ikke noe snusk med meg så ser ikke problem med det.

Har jegerprøven jeg og.
Liker å skyte, men til nå har det bare blitt på blink. Har vert med mye på jakt, men skyte det tørr jeg ikke, er livredd for å skadeskyte[8|]
Men lykke til på prøva da, gåt nok kjempefint [:)][:)][:)]

Så du har den? Så genialt! [:D] Tøff dame!

Nei uff, å skadeskyte er ikke bra altså.. må ikke si sånn.. stakkars [:(] Får bare sørge for at jeg er helt konge på å treffe før jeg går ut på jakt til høsten [:)]

Jeg tok jegerprøven i fjor jeg. [:)] Jeg er også livredd for å skade dyra da... Henger ikke helt på greip at jeg skal på jakt vettu... [;)][:D] Men, skjøt i allefall en elgkalv på min første jaktdag, så det gikk nå bra. 

Traff du også?? [8D] Tøft!

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg skal snart ta jegerprøva! [:D] Tjoho.. Hvordan skal det gå tro? Jeg som ikke takler dyr som har det vondt [:(] Liker jo ikke en gang å slå ihjel fisken man får på stanga når man fisker [:(] Stakkars.. Kommer til å grine under hele prøva..

Men jeg kommer ALDRI til å skyte noe annet enn fugler (det er ille det også altså.. stakkars.. [:(]) Men det er jo en hobby, og nå er det ikke lenge igjen til det braker løs [:D] Gleder meg jo også da.

Noen andre her som jakter, eller som har menn som jakter??

Har tatt jgerprøven:) det er jo bare en skriflig test så tror ikke du trenger å grine deg igjenom den....heheh:):) jeg går på Elgjakt å stortrives, har ikke fått skutt noe enda men det er super gøy fordi. Vært med siden jeg var 12 så er på mitt 11 år ( 4 Lr 5 år me våpen) Har ikke fått skutt noe pga dåli poster, gjerrige mannfolk som ikke vil ofre en go plass å bare feil dyr på post... Å jobber i helgene så dårli tid etter jeg ble me våpen...

Lykke til på prøven går sikkert kjempe bra:)

[:)]Svigerinnen min er ivrig rypejeger. Så for x anntall år siden tok også min bror jegerprøven ,for å være med kona si på jakt. Vel ,bikkja skremte opp rype - broder`n siktet - og la børsen pent ned. Hans kommentar var "Den stakkars fuglen hadde jo aldri gjort meg noe..." Så han jakter IKKE ,ble med det ene forsøket gitt[8D]. Men kona - min svigerinne er en like ivrig jeger som før ,men hun jakter sammen med søstrene sine[:D][:D].

Back
Topp