Dette vil du ikke savne med å være gravid! Er du enig?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Det er ikke mye jeg vil savne!! Siden jeg føler at jeg har hatt alt man kan få. Det eneste jeg kan komme på nå at jeg vil savne må være den følelsen jeg fikk første gang jeg kjente bebisen sparke:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Det jeg kommer til å savne er jo kosen med å vite at barnet ditt ligger inni magen din å venter på at han/ hun skal komme ut i den store verden❤
Og selvfølgelig sparkene ❤❤

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er ikke mye jeg vil savne!! Siden jeg føler at jeg har hatt alt man kan få. Det eneste jeg kan komme på nå at jeg vil savne må være den følelsen jeg fikk første gang jeg kjente bebisen sparke:)

Kjenner meg igjen i det.. Nesten så jeg ikke greier å si gratulerer når venner sier de er gravide. Tenker bare: "stakkars deg!" :P Vil gjerne ha flere barn, men vet ikke om jeg orker å være gravid igjen :P

Jeg vil ikke savne å ha så vanvittig vondt hver eneste dag, ikke kunne ligge på verken mage eller rygg, bruke en evighet på å snu meg i senga, toalettbesøk om natta, vektoppgangen og ikke minst denne angsten for å føde.

Dette er nr 2 og det blir lenge til neste gang for å si det sånn!

Det positive derimot er at jeg ELSKER og NYTER hvert eneste spark og bevegelse :)

Last edited:
Kjenner meg igjen i det.. Nesten så jeg ikke greier å si gratulerer når venner sier de er gravide. Tenker bare: "stakkars deg!" :P Vil gjerne ha flere barn, men vet ikke om jeg orker å være gravid igjen :P

Haha! Ikke sant:p men det er nok noe med at gravide glemmer fort, hvertfall gjør jeg det:p ellers hadde folk kanskje ikke fått flere barn. dette blir mitt første, så får se hvor god hukommelsen holder seg:p

Mye jeg ikke savnet sist, men var det en ting jeg savnet så var det magen. Den var kanskje i veien veldig ofte, men den var utrolig praktisk å ha når jeg skulle legge sammen klær å bare kunne legge de på magen, :P

Haha! Ikke sant:p men det er nok noe med at gravide glemmer fort, hvertfall gjør jeg det:p ellers hadde folk kanskje ikke fått flere barn. dette blir mitt første, så får se hvor god hukommelsen holder seg:p

Hihi :) Varierer veldig, da.. Etter første var jeg klar for å være gravid igjen sånn 6 uker etterpå, men da hadde jeg ikke voldsomme plager utover bekkenløsning siste uka og en dårlig fødselsopplevelse. Nå har det gått over 8 mnd siden jeg fikk yngste og jeg tenker fortsatt aldri igjen ;)

Back
Topp