Dette var sannsynlig :) (litt lang)

AaFK

Elsker forumet
Nå må jeg bare le litt [:)] Var inne på barnimagen og fikk ei til å spå meg (wicca), når skal jeg føde, og hvilket kjønn blir det. Har fått to svar (fra ho samme), sendt med et par timers mellomrom:

Hei :) Hadde klart å slette hva du ville vite jeg no da men tenkte det sikkert var når du fødet så jeg så på det jeg, er det noe annet du lurte på får du heller kontakte meg igjen :) Får opp at du føder 2. april jeg :) og tror det er en jente. Lykke til!!

Hei Føler veldig den 3. april jeg men kan forveksles med 8 og da, veldig vanskelig å få opp om det ble gutt eller jente på deg, kan være det er jeg som er trøtt og da, får opp begge deler like mye så ble helt forvirret her jeg :) du må nok bare vente å se er jo ikke så lenge igjen no da. Lykke til! Gi gjerne en tilbakemelding, gøy å se om jeg treffer ;) Klem

Så hva tror dere??? Er dette noe jeg skal legge min lit til???
Jeg tror ikke på det, gjorde det bare på gøy! Og når svaret er så sprikende fra samme dame så vet ikke jeg.

hihi.. du føder akkurat klokken tolv, mellom 2 og 3 april du da... midt på fullmåne.... [;)]

Hehe, ikke lett å finne ut hva man skal tro da nei[;)] Får nok bare vente å se, ja![:D]

Jeg ble spådd av samme dame, hun spådde at jeg skulle føde 16 april. mens termin er jo 17 så kan jo hende.. men skjønner jo at du blir litt "skeptisk" når du får to forskjellig svar da, kanskje du føder natt til 3 april da, men at fødselen starter 2 april.. [;)] det med gutt/jente veit jeg ikke asså, det får du jo sett når h*n kommer!
Hun får opp 2 ganger jente da, hmmmm! vanskelig!

men det er jo bare morro da, se hva spådamene har å si![:)]

Synes det høres ut som bare tull jeg...

Men det er jo moro, har spurt om å bli spådd jeg, men har ikke fått svar... 

[8|][8|][8|][8|][8|]

Hehe, ja ikke lett å bli klok på de meldingene der.
Til meg sa hun at jeg skulle føde den 15. og at det blir en jente. Mens UL sa jo gutt da. Så vi får se hvordan det går [:)]

Back
Topp