mirakelimage
Glad i forumet
Vi har nå prøvd i 1 1/2 år på nr 2, og endelig satt spira... sefølgelig ble jeg overlykkelig, men det gikk fort over i ekstrem frykt og angst... Jeg får angstanfall, jeg har mareritt og jeg er veldig lei meg...
Jeg er overbevist om at noe vil skje og at jeg ikke kommer meg til uke 30 som da er målet...
jeg har snakket med lege og jeg får hjelp, men jeg VIL ikke ha det slik...
jeg vil kose meg med tanken, planleggingen og kose meg med familien min,. blir såå sliten :(
Er ikke sikkert folk vet min historie men den er laaang.. jeg har mistet 2 og jeg har en ekstremprematur sønn fra før.. så jeg har ikke gode erfaringer med graviditet... men dette er siste gang vi prøver, og jeg vil så gjerne oppleve det gode...
Vet ikke hvor jeg vil med dette men jeg må få det ut...
Jeg er overbevist om at noe vil skje og at jeg ikke kommer meg til uke 30 som da er målet...
jeg har snakket med lege og jeg får hjelp, men jeg VIL ikke ha det slik...
jeg vil kose meg med tanken, planleggingen og kose meg med familien min,. blir såå sliten :(
Er ikke sikkert folk vet min historie men den er laaang.. jeg har mistet 2 og jeg har en ekstremprematur sønn fra før.. så jeg har ikke gode erfaringer med graviditet... men dette er siste gang vi prøver, og jeg vil så gjerne oppleve det gode...
Vet ikke hvor jeg vil med dette men jeg må få det ut...