dette var ikke gøyt :(

~lenemoren76~

Elsker forumet
 da var jeg hjemme igjen,må bruke insulin no[&o][&o]

litt ekkelt og stikke meg selv med sprøyte hver dag,jeg var litt på kanten til å ikke få det,men siden jeg er gravid tar de ingen sjanser. ville ikke at jeg skulle få et kjempe barn.

[:)]det går nok bra de få ukene som er igjen... svangerskapsdiabetes blir visst borte sammen med magen sier de så håper det går greit for deg noen uker...

uff... ikke noe moro å måtte stikke seg selv.. skjønner godt du ikke helt liker tanken på det. men er jo greit å bruke insulin og da, så kanskje du slipper unna en veldig stor baby..
Lykke til ihvertfall!

kanskje skummelt til å begynne med, men med tanke på at det er for din og barnets helse er vel det motivasjon til å gjøre det? Det er jo godt at dere blir tatt hånd om! 

huff så kjett å måtte stikke seg selv, jeg hadde ikke klart det tror jeg.. men det er vel til ditt eget beste....lykke til videre[:D]

uff da det hørtes ikke noe greit ut. [&o]
men godt at du ikke tar noen sjangser da [:)] det går nok snart over [:)] lykketil vidre

uff da,håper det går bra.Kan tenke meg det er litt ekkelt å stikke seg selv.Lykke til da[:)]

ORIGINAL: lenemor

kanskje skummelt til å begynne med, men med tanke på at det er for din og barnets helse er vel det motivasjon til å gjøre det? Det er jo godt at dere blir tatt hånd om! 

joda jeg blir tatt godt hånd om,må på kk en gang i uken for grundig kjekk.

vet at det er det beste for meg og lillemann,men jeg syntes det virker så ekkelt,nålen er lang oxo[:'(]

men som jeg har sagt en gang før,alt for babyen[;)]

ja sant det toveli6[;)]

Uff så kjedelig for deg![&:]

lykke til [;)]

Huffda.. Skjønner deg godt jeg.. Lykke til, alt for babyen[:)]

Back
Topp