Dette vannet

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg bare lurer litt.. jeg var oppe på do i natt rundt hall 5 og tisset ganske mye. Når jeg var ferdig så tørket jeg meg og skulle til å reise meg da det fosset ut mere, først trodde jeg at jeg tisset, men ikke klarte jeg å knipe av eller noen form for kontrollere det. Etter dette har det ikke kommet en dråpe. Hva tror dere dette er? Kan det være deler av vannet men at hodet sperrer for resten? Er det noe poeng i å ringe jordmor eller er det bare ukontrollerbar blære? Jeg blir så usikker, for når vannet gikk sist var det ikke slik..

termin 21.07.2013

Kan ikke si at jeg kjenner igjen beskrivelsen, men det er jo helt umulig å si. Bedre å få det sjekket, er det ikke? Lykke til uansett ;)

Termin 4.juli

Jeg har ikke peiling, men kan jo være lurt å ta en sjekk...

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Samme skjedde meg med for litt siden, ringte jm og fikk det skjekket. Heldigvis var det ikkje fostervann.
Verdt og ringe og få tatt en skjekk??!! :)

Det bare er så rart. Sist så følte jeg et poff, slik som nå, men denne gangen sluttet det. Det gjorde det ikke sist, da ble det spor etter hvor jeg gikk. Føles så rart..

termin 21.07.2013

Ring jm!

☆♥Termin 14. Juli 2013♥☆

Høres ut som du bør ringe føden. Kan godt ha skjedd annerledes nå enn sist! Lykke til :-)

Sniker litt men sånn gitt vannet mitt så ville tatt en tur til jordmor

Enig med de andre :) Ring du

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Jeg ville ringt, jeg :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Har ringt. Fikk beskjed om å ta på bind og ringe tilbake om det kom mere. Om ikke var det sikkert et mellomlager som hun kalte det, og da var det ikke farlig. Så da får jeg vente og se om det skjer noe:)

termin 21.07.2013

Mellomlager? Så lærer vi noe nytt hver dag :-) Godt å få sjekket det, uansett!

Termin 4.juli

Mellomlager? Så lærer vi noe nytt hver dag :-) Godt å få sjekket det, uansett!

Termin 4.juli
Jeg aner ikke hva det er, men var det hun sa:p kan kanskje være den lommen med vann mellom hinnene da, vi har jo to hinner.. men jeg vet ikke..

termin 21.07.2013

Ja jeg leste litt om dette for noen dager siden faktisk. Google det så finner dere info om det :) var ikke klar over det før jeg leste det. :) blir spennende å se om det skjer noe mer hos deg :)

Termin 16 Juli

hvis du legger deg ned, å ligger en stund å så reiser deg å binde blir vått så er det sikkert forstervann. Men det kan godt hende det var denne ekstra hinna som røyk, for den røyk på meg i uke 27. Det er da slik at det er jo ei fosterhinne rundt babyen som holder på alt, noen ganger er det to hinner og det kan vært fostervann i mella, ryker den ene renner det litt fostervann ut å så "klebrer" hinna seg att igjen...

Back
Topp