Dette svangerskapet kontra det første...

Håper<3

Elsker forumet
Er veldig forskjellig allerede!
Sist merka jeg ingenting før ca 20 uker... utenom litt bekkenplager, la ikke på meg, var så vidt synlig, var igrunn uvirkelig at jeg var gravid...
Nå: Bekken, kvalme, allerede trange bukser og liten kul (kan være luft, men tror det er litt baby også), sulten, sover dårlig, ØMME pupper, humørsvingninger til 1000!
Sist testa jeg ikke positivt før uke 6 ca, tok tid før testen slo ut, denne gangen var plusset på plass før jeg la fra meg "pinnen" i uke 4-5...
Morsom å føle forskjellene :-) Kanskje det er ei lita prinsesse denne gangen?
(Mamma fortalte hu ikke merka stort når hu var gravid med brødrene mine, men med meg og søss var hun kvalm og "mer" gravid...)

Gleder meg til litt utti svangerskapet slik at man kan sammenligne mer;) er spent jeg!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Omtrent det samme her!

Merket knapt at jeg var gravid første gang! Hadde ikke mensen forsvunnet og magen kommet frem, hadde jeg ikke merka det ;)

MASSE symptomer denne gangen, fra helt helt tidlig stadie. Gutt første gang, gjetter på jente denne gangen ;)

Her er det omvendt, var superdårlig i 1. Trimester med kvalme og brekninger 24/7! Kom en gutt ut av det ;) nå har jeg det mye bedre, er dog småkvalm til tider, men ellers helt fin.

Jeg merker hvertfall mye mer til sv.skapet denne gangen enn jeg gjorde sist. Sist nøyt jeg det fra starten av, denne her gangen har jeg følt meg helt "utenfor". Fikk kvalmestillende av legen i går, og forandringen er enorm her hvertfall! :) Så jeg tror det er mest pga det :P

Back
Topp